Nebyla náhodou i čtvrtá generace v modelu 316i? Tuším, že tam byl 1,9/77kW. Tj. stejný motor jako u 318i, akorát se sníženým výkonem. Jinak těch nepřesností je tam fakt moc.
Jak říkám, čerpal jsem z rozsáhlé tiskové zprávy BMW.
helmuti už neví co vyrábělí, poslal sem vám mailika, mužem to proběhnout(článek) a mužu ho klidně opravit, jelikož těch chyb je tam až neuvěřitelně mnoho.
neviem ci si tam nejake chyby, ale clanok som velmi privital.
je to tak, lišilo se to v sání, a chipu v ř.j. 316i nemela variabilní narozdíl od 318i tyto motory byly nahrazeny motory s technologií VALVETRIONIC s obsahem 1.8(316i) a 2.0(318i)
těch chyb a nepřesností co tam autor napsal je hrůza.(jen u E21 a E30 - dal sem radši nečet).Doporučuji autorovi nejdříve nastudovat historii modelů a pak at pise takoveto články
takovejch blábolů, a nepřesností už sem dlouho pohromadě nečet. Zajmalo by mě odkud autor čerpal
Přímo z tiskové zprávy BMW.
tak jestli je to primo z tiskove zpravy BMW tak to je vcelku ostuda . A co takhle ty udaje poopravit ? nebo to mate zakazano ?
Ono se řekne lehce poopravit - ale co přesně? Nikdo sem ještě nenapsal, co je v článku špatně. Nevěřím tomu, že by v tiskové zprávě byly chyby.
take bych neveril, ze v tiskove zprave BMW mohou byt chyby, nejsem zadny expert na historii vozu BMW, ale par veci mi tam nesedi :
E 36 : ... dva základní šestiválce 320i a 325i dostaly 110 a 141 kW... 320i 110 kW je v poradku, ale 325i u E36 myslim nebylo, ale bylo 323i 2.5 R6 125 kW, kteryzto byl i v E 46 do faceliftu v roce 2001.
E 46 : ...Základním motorem se stal 318i (87 kW) ... zakladnim modelem ( ne "motorem" ) byl 316i se ctyrvalcem 1.9 77 kW, po faceliftu 2001, pak byl nahrazen 1.8 85 kW.
E 90 : jen malinky preklep ... přibudou verze 318i (2.0 R6 90 kW) ... samozrejme R4, ne R6.
BYL 325I ale jen do roku 94, pak byl představenm společně s 328 i i model 323i ktery měl jen 125kw.
aha
Mám dojem že E30 byla dokonce evropským autem roku 1982 nebo 83....to jen tak pro doplnění. Kde jsou ty časy, kdy se autem roku mohl stát MB S nebo Porsche 928...
Spatny dojem. BMW nikdy zadne auto vitezem evropske ankety "Auto roku" nemelo. V 82. vyhral Renault 9 a v 83. Audi 100. Stejne tak nikdy nezvitezil Mercedes S, ale Porsche 928 ano, v roce 1978.
Dojem byl špatný, BMW E30 beru zpět (ale E21 - 2. místo v r.76). Na MB S trvám, luxusní modely MB už někdy od 60. let označoval jako S-Klasse (280 S - 450 SEL 6.9) a pouze v 90. letech se "S" přestěhovalo před číslice a odpadlo "E" pro vstřikování, když už ho měli všichni ("L" pro dlouhé verze tuším zůstalo za číslicemi). Takže 450 S r.74' bylo skutečnou MB třídou S v dnešním slova smyslu.
to ze bmw auto roku nevyralo je fakt, ale mercedes SE430 bolo jedine auto z luxusneho segmentu ktore kedy vyhralo auto roku :) teda viac menej rada S vyhrala :)
oprava bolo to 450Shttp://www.caroftheyear.org/pages/Previous_Cars/1974.htm
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.