Hispano-Suiza také jako supersport s V10. Skončí španělská značka u soudu?

Dojde k bitvě o starou španělskou značku? Další automobilka se jménem Hispano-Suiza totiž připravuje nový model a tentokrát jde o klasický supersport.

Nedávno jsme psali o návratu španělské značky Hispano-Suiza, která se v době před druhou světovou válkou proslavila hlavně stavbou luxusních automobilů a leteckých motorů. Zatímco ovšem tehdejší zprávy mluvily o příchodu plně elektrického GT, teď se na prvních renderech ukazuje ostře řezaný supersport.

Jméno Hispano-Suiza si totiž podle všeho nárokují hned dvě španělské společnosti. Firma Hispano Suiza Cars připravuje zmíněné GT, jenže nový supersport označený jako Maguari HS1 GTC bude pocházet od společnosti Hispano Suiza Automobile Manufaktur AG. A jak informoval server Carscoops, právní bitva o nárok na jméno dříve zaniklého výrobce je tedy možná na spadnutí.

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Autosalon Ženeva 2019: Očekávané novinky a premiéry. Na co se těšit?

Připravovaný supersport Maguari nepřijde s kdovíjak moderní technikou. Srdcem vozu má být totiž upravený desetiválec z Lamborghini Huracán, dodatečně osazený dvojicí kompresorů. Ve výsledku novince zajistí výkon až 1070 koní (787 kW) a zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,8 vteřiny. Maximální rychlost je udávaných 379 km/h.

Jméno modelu Maguari pochází od druhu čápa jihoamerického. Nepřehlédnutelným prvkem v předním nárazníku supersportu je tak celkem rozměrná soška letícího čápa, přičemž stejný motiv lze vidět nalakovaný i na boku karoserie. Výrazné jsou ovšem taky spojené zadní svítilny a rozměrný difuzor.

Více informací značka dosud nezveřejnila. Uvidíme také, zda se tento výrobce ukáže na autosalonu v Ženevě. Na místě má totiž vystavovat i jeho konkurent s elektrickým GT.

Speciál: Autosalon Ženeva 2019

Autosalon v Ženevě je jednou z nejvýznamnějších událostí automobilového roku. Letos se koná již 89. ročník. Výstava pro novináře začíná v pondělí 4. března odpoledne, kdy bude vyhlášeno evropské Auto roku 2019 (COTY). Na úterý 5. a středu 6. března připadají tiskové dny, od čtvrtka 7. do neděle 17. března je výstaviště Palexpo přístupné veřejnosti.

 • Jak se nejlépe dostat do Ženevy? A kde koupit vstupenky na autosalon?
 • Přehled očekávaných premiér

Místo: Ženeva, Švýcarsko
Adresa výstaviště: Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex
Otevírací doba: Po - Pá 10:00 - 20:00, So - Ne 09:00 - 19:00
Vstupné: dospělí 16 franků, děti 9 franků, po 16:00 je vstupné poloviční

Škoda Kamiq • Škoda ScalaŠkoda Vision iVRenault ClioRenault TwingoAudi e-tronHonda EV Mitsubishi EV konceptKia e-SoulSsangYong Korando VW I.D Beach Buggy Cupra FormentorMitsubishi ASXPeugeot 208Volkswagen T-Roc R

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků