HGP Golf R36 Bi-turbo: 640 koní v Golfu

18 komentářů

tatratar
21. února • 8:02

stacilo by keby bolo vzadu napisane TDI a hned ho vsetci kupia, alebo najlepsie keby myl taky isty vykon ale jazdil by za 4,5l inak je to rachotina :-Dasi tak uvazuje cele CR a SR vsak???

Martin
14. února • 14:21

Kdyz vezmu cenu zakladniho golfa R32s DSG (35 500€) a pripocitam 100k € tak se dostanu na penize, za ktery bez problemu koupim 911ku, R8ku, M6 pripadne lehce jety Lambo. Chapu, ze zadna z tehle variant nema 650 koni, zaroven ale ani jedna z nich neni Golf...

Radek Ondrášík
14. února • 16:56

911 ma každý druhý, R8 je hračka pro pozéry, M6 je gansta car, Lambo má opět každý druhý. Ale kdo má Golfa s výkonem 650 koní?Jednoduše řečeno - díváte se na to pohledem toho, kdo nikdy nebude zákazníkem takové firmy, protože se na to dívá příliš racionálně a racionálně si nikdo nekoupí ani zmíněná auta typu Porsche apod. protože nemají žádný praktický význam.Takže stejně jako si nechávají bohatí lidé postagvit na zakázku kombi z Maserati, desetimetrovou limuzínu z Ferrari F430, tak se najdou zákazníci, kteří jsou unuděni k smrti a chtějí něco, co je opravdu originální a co nepotkají 100x za den na silnici.

Petr
14. února • 17:02

Sakra kde bydlite? Na Brnenskym nebo Mosteckym okruhu? Ja jen ze se vam zda ze Lamba a Porschata ma kazdy druhy :-D.
A proc je M6 gangsta car? Me se libi.
Mno a jeste abych okomentoval R8 ... jo ja radsi Gallardo. R8 neni osklive auto, ale je taky nemastny, neslany. Gallardo je vystrednejsi.

Radek Ondrášík
14. února • 17:15

Tak do Brna na okruh to mam 5 minut :) Ale vážně. I když jsou to svým způsobem exkluzivní vozy ve sféře bohatých lidí to není nic zajímavého. Asi tak, jako třeba Focus, Octavia u rodiny s průměrným přijmem.Neříkám tím, že ta auta jsou nějak špatná, technicky zaostalá apod. to vůbec ne, ale jde tu opravdu o to, že mnozí lidé prostě nechtějí to, co má v dané společnosti každý druhý. Porsche je doslova tuctovka ve světě movitých lidí, Ferrari a Lambo přeci jenom jsou trochu exkluzivnější, M6 opět levné GT a R8 je pro čtenřáře life-stylu, který rychle zbohatne např. výhrovou ve Sportce, přípandě chce ohromit všechny kolem.Ale ve finále i ti bohatí chtějí něco originálního a proč nemít Golfa s výkonem 640 koní. Sice to asi nebude na okruh ideální auto a natrhne tomu zadek v zatáčce i sériové Evo, nebo STi, ale o tom to přece není.

Dr. Mostafaryos
14. února • 17:58

M6 je levny GT a gangsta? Ty jsi ale sasek....kolik je tvuj mesicni prijem? mohu-li se optat. A jakym vozovym parkem disponujes Ondrasiku? Golf muze mit treba 1500 koni a stejne se mu budu smat i kdybych mel velorex...Navic! z toho hnusneho prilozeneho obrazku neni videt ze by se nejak vyrazne 620 konova verze odlisovala od ostatnich golfu, takze je to zas jen auto, ktery ma mnohem vic lidi nez Porsche(vzhledove). A to ze udela stovku za 4 vteriny na svetlech? To si akorat reknu, ze je to dalsi kripl, co si "votunil" golfa. Na okruhu to bude stejne nepouzitelnej strep, kterej bude akorat nebezpecnej tomu prachatymu nagelovanymu frajirkovi z vesnicky diskoteky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
14. února • 18:19

Škoda, že se neumíte vyjadřovat více slušně a více klidně. Ale co už.Každopádně pochybuji, že vesnický nagelovaný frajírek sežene cca 150 tis. eur na to, aby si koupil auto. M6 je skutečně levné GT. Srovnejte ho s jinými vozy, které mají daleko větší brend před názvem modelu. Podívejte se kolik stojí Continental GT, kolik stojí Aston Martin a jiné GT. Vůči nim je prostě M6 levné auto a doslova masovka. A navíc ten Golf za těch cirka 150tis. eur už stojí dokonce více, než ta M6, která vyjde na cca 120tis. eur.Chápu, že jsem se dotkl asi vaší modly, ale smiřte se s tím. Lidé, kteří mají reálně na to, aby si pořídili téměř cokoli si rádi zaplatí za něco opravdu originálního. Proto lze najít mnoho úprav pro mnoho vozů, jejichž ceny se pohybují na úrovni nových domů poblíž Prahy.Pro vás to auto není, pochybuji, že člověk s takovým vyjadřováním by byl schopen tuto částku utrati za auto. Na druhou stranu pohybuji se v prostředí, kde jsou lidé s příjmy, že si podobnou úpravu koupí za svůj týdenní plat, případně měsíční a dost často se nestačím divit, za co jsou schopni utratit své peníze, jen aby to měli trošku odlišné, od ostatních majitelů dané věci.No nechme toho, protože jste dost mimo.

Dr. Mostafaryos
14. února • 18:45

No radsi toho nechme ano. Toho frajirka sem mel asi dat do uvozovek, abys to pochopil. Modly jsi se nedotknul, naopak, ja golfy z duse nenavidim. A nerejpej stylem ze clovek s mym vyjadrovanim by (ne)byl schopen utratit atd - za prve jestli se te dotklo tykani, tak pardon, ale ja pitomcum zasadne tykam. A za druhe, kdyz jsme u toho, ty jako motonovinar bys mel byt trochu vic objektivni, zda se mi, ze tady prosazujes svoje uvahy dost arogantnim zpusobem vuci ostatnim lidem v diskuzi. Mimochodem ktery z tech aut si ridil? M6? 911? R8? Lambo, Ferrari ? A ano ja se s tebou nepru o to, ze se najdou lide, kteri utrati penize za podobne paskvily jako je tento golf. Kazde zbozi si najde sveho kupce(ja pevne doufam ze hnusy jako tento ale NE), me se proste jen nelibilo, ze si s tim vyctem aut byl tak "rychle hotov". A o smyslu prispevku v diskuzi s nadpisem "Co to ma za smysl takle zvysovat vykon" se tu nebudu zminovat vubec, nad tim se halt vzdy bude nekdo podivovat.

Radek Ondrášík
14. února • 19:04

Dr.mysty: takz toho výčtu jsem řídil vše. Neříkám, že desítky tisíc kilometrů, ale na pár akcích jsem měl možnost v tom jet. Ale to je přece vedlejší.
PS - to "dotknutí se modly" jsem neměl namysli Golf, ale tu M6.Každopáně k věci. Ani já a nejspíše ani vy jste to auto ani neviděl, natož v něm seděl. Takže můžeme předpokládat, že to bude auto, které bude umět jezdit jen rovně, ale na druhou stranu nikde není dáno, že to nebude zabiják aut i na okruhu. Ono v takových rallye sprintech jezdí speciály této velikosti, náhonem na 4x4 a výkonem přes 500-600 koní a jde to. Takže jak jezdí toto auto nemá smysl hodnotit, protože to ani netušíme.Osobně také neřeším, zda je to auto pěkné, zda má image, ale řeším pouze to, že i taková auta si najdou zákazníky z řad movitých lidí. Ono znám taky člověka, co dal za BMW M5 téměř 6 milionu a přitom to auto umí protí sérii nic navíc. Ale holt má tam kola s logem, za které byste si koupil garsonku v Praze a klidně to za to dá a přitom ta kola nikdo neocení, protože je vůbec nikdo nezná.

divotvorca
14. února • 21:30

Zavidim Vam ako redaktorovi tu trpezlivost sa bavit s ludmi, ktori svoj nazor nedokazu prezentovat slusnou formou.Mne sa ten Golf paci hned z hladiska toho...ze je vykonny..ale nikto by to na nepovedal :) a myslim ze to bude cielova skupina kupcov. Ako by sa tak tvaril vodic neakeho sportoveho auta keby ho obehne niekto na Golfe?...asi by bol vcelku zarazeny...A co sa tyka sportovych aut ake tu boli menovane- ak by som mal na to peniaze nekupim si auto ako napr R8 z toho dovodu ze je to seriovo vyrabane cca 100ks denne....mozno hlupy argument, ale byt milionar a kupit si nieco "tak bezne"...by ma odradilo. Ale som len student techniky a zatial i Kia Ceed je len nedosiahnutelny sen :D

KK
14. února • 18:53

V klidu, kolik myslíš, že se těch Golfů prodá? Jeden, možná dva. On je to totiž pořád jen golf.
Můj známý si jde za pár dní pro R8, není to pozér, není to zbohatlík, jen je mu značka Audi velmi sympatická a i přsto že vlastní jak Ferrari, tak Porsche, dovede ocenit dobrý kus techniky v podobě R8.
Nelze paušalizovat, on by si pro Golfa rozhodně nešel, V této třídě Golf nemá image, pořád to bude jen Golf, i kdyby to mělo turbínu z Migu 21.
Spíš bych řekl, že právě takový golf je pro pozéry a zbohatlíky...

Radek Ondrášík
14. února • 19:01

Tak pochopitelně, že si nikdo nekoupí Golfa za 3M v šílené úpravě, aby tím vytvářel nějaký pocit, že na to má. Tu jde o vnitřní pocit, že mám něco, co nikdo jiný nemá. Když se podíváte do garáží šejků, nebudete se stačit divit, co vše se tam najde. Plno podobných "paskvilů" a proč si myslíte, že to kupují? Protože je to něco, co někdo jiný nemá.Nemůžete tu úpravu brát tak, že je určena pro nějaké dokazování si, že na to mám. S Golfem o jakémkoli výkonu to nikdy nepůjde a větší dojem udělám základní Audi A6 bez výbavy a s 2,0 TDI.A zbohatlík si právě koupí auto, kterým všem ukáže, že má prachy, což takovým Golfem nikdy nepůjde. Právě zbohatlík si koupí to, co budou všichni očumovat, jaké má fáro.Golfa si možná pozér koupí, ale půjde o základní verzi s 1,9 TDI, ne o úpravu za 3,5 milionu :)

KK
14. února • 23:11

Tady je problém v jednom. Jde o koncepci auta. Je to pořád jen Golf s motorem ve předu. Jízdní vlasntosti to bude mít limitovány právě tímto uspořádáním a ani 650 k tomu nepomůže.Tyhle úpravy se nedělají na prodej jako takový, spíše jde o demonstraci možností tunera. Možná prodají tento kousek, možná ještě jeden.
Diskuze o tom, kdo si to auto "koupí" je bezpředmětná. Ono se to snad totiž ani na prodej "nevyrábí".

roti
14. února • 23:54

Lidi vy jste buď tak blbí, nebo neumíte číst - autor to tady psal snad stokrát. Koupí tohohle si kupuje majitel jedinečnost, která něco stojí! Nějaký jízdní vlastnosti a podobný ptákoviny má u prdele, protože když bude potřebovat, tak se kamkoli dopraví mnohem rychleji letadlem. I když ve středověku taky nevolníci tak úplně nechápali manýry šlechty, tak snad úplně blbí nejste, jste jenom mimo mísu(příjmovou).;-)

Martin
15. února • 9:10

Tak ja s tebou v zasade souhlasim ze si majitel kupuje jedinecnost, ale jsou veci ktery nikdo nedela zejmena proto, ze skutecne postradaj smysl. Podobnou uvahou (potreba jedinecnosti, dostatek penez) dojdes treba k tomu, ze si do obyvaku misto krbu muzu dat turbinu z Miga. Sluzbu to udela, v dome jiste nebude zima, jedinecnost zarucena. Smysl? Opet k nenalezeni..Nicmene na to jsem se spis snazil poukazat v tom prispevku kterej spustil tuhle hitparadu oslnovacich bludu jisteho malomestaka (100k€ tydne, Lambo ma kazdej druhej, kola za milion) je to, ze i kdyz budes tunit Golfa do bezvedomi, porad tunis auto s prednim nahonem a karoserii, ktera to nikdy nechtela zazit. R32ku nebo GTI bych bral vsema deseti, nicmene jak rika klasik. "Z hovna bic neupletes".

Martin
15. února • 11:42

Oprava: R32 = 4x4.. zbytek plati.

chef
14. února • 16:41

suhlas :)

Sancho
14. února • 16:02

+1

Doporučujeme

Články odjinud