HG Motorsport připravil další tuning pro Audi TT. Výsledek má 336 koní

Na Audi TT RS nové generace se stále ještě čeká, takže zájemci o svižnější svezení, než jaké nabízí prozatímní vrcholné TTS, musí svou poptávku směřovat na různé úpravce. Pár takových jsme si představili už dříve, dnes tu máme dalšího. Jmenuje se HG Motorsport a německému kupé dopřál 247 kW (336 koní).

ABT připravilo tuning pro novou generaci Audi TT (aktualizováno)

ABT připravilo tuning pro novou generaci Audi TT (aktualizováno)

Nejde o žádnou radikální úpravu, tu folii na karoserii si odmyslete. Základem je Audi TTS, které standardně nabídne 228 kW (310 koní). V rámci úpravy se ale pod kapotu nastěhoval jiný mezichladič stlačeného vzduchu, nové sání, jiný je také výfuk a software řídicí jednotky.

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Výsledek má parametry 247 kW (336 k) a 427 Nm. Zájemci mohou svému automobilu dopřát ještě tužší podvozek a kola o velikosti dvacet palců obutá do pneumatik Hankook S1 Evo. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 98 010 km
Cena: 740 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků