HG Motorsport připravil další tuning pro Audi TT. Výsledek má 336 koní

Na Audi TT RS nové generace se stále ještě čeká, takže zájemci o svižnější svezení, než jaké nabízí prozatímní vrcholné TTS, musí svou poptávku směřovat na různé úpravce. Pár takových jsme si představili už dříve, dnes tu máme dalšího. Jmenuje se HG Motorsport a německému kupé dopřál 247 kW (336 koní).

ABT připravilo tuning pro novou generaci Audi TT (aktualizováno)

ABT připravilo tuning pro novou generaci Audi TT (aktualizováno)

Nejde o žádnou radikální úpravu, tu folii na karoserii si odmyslete. Základem je Audi TTS, které standardně nabídne 228 kW (310 koní). V rámci úpravy se ale pod kapotu nastěhoval jiný mezichladič stlačeného vzduchu, nové sání, jiný je také výfuk a software řídicí jednotky.

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Audi TT oficiálně, rovnou i v ostré verzi TTS s výkonem 310 koní

Výsledek má parametry 247 kW (336 k) a 427 Nm. Zájemci mohou svému automobilu dopřát ještě tužší podvozek a kola o velikosti dvacet palců obutá do pneumatik Hankook S1 Evo. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků