Heron Golf GT: výkon 210 koní z 1,4 TSI

8 komentářů

mates
28. srpna • 9:48

jeste zapomneli dodat po kolika kilometrech pude ten motor do kytek... ;-)

HrdinaJan
28. srpna • 11:24

S tou životností bych to zase tak tragicky neviděl(myslím tu origo verzi). To že je to na dnešní dobu velkej výkon z malýho obsahu znamená pouze a jenom pokrok.By mě doce zajímalo, co by probíhalo na netu za diskuze před cca 20 lety, kdyby se objevil motor 2,0T s výkonem okolo 200k v uplně normálním spotřebním autě a ještě k tomu schopnej uplně v pohodě jezdit do 10l/100km. V tu dobu byl standard trošičku někde jinde. :)

Marek Litzman
28. srpna • 13:00

Žádný diskuze neprobíhaly, protože WWW ještě nebylo;-)

HrdinaJan
28. srpna • 13:35

Právě proto miluju slovo "KDYBY" :)

M
28. srpna • 12:13

ty motory se testujou porad na stejnou hodnotu u dieselu je to cca 240 000km podle vyrobce, nevim kolik ma benzinak ale cca 200k to bude taky a vsechny motory to musi splnit, takze i tento. Ale panuje celkem hodne otazniku tak klidne at tady udelaji najeky testik treba 100k a uvidime.

gougle
28. srpna • 16:33

V době lehkoběžných syntetických olejů se krizové body životnosti přesouvají z dříve tradičních klik, válců a turbodmychadel směrem k vačkám, hlavám, sběrným potrubím. A s těmi VW nikdy neměl problémy, navíc hlavu pro TSI zásadně změnil. Čímž chci říci, že ani já bych se životnosti TSI nebál.

M
28. srpna • 11:00

uz by to chtelo nejaky testik na zivotnost
jinak VW jeste dela na 1.6TSI a 2.0TSI

HrdinaJan
28. srpna • 7:37

takže na konec se za ty vynaložený peníze na přestavbu stejně vyplatí koupit GTI. :)I když jsem málem vynechal nehoráznou úsporu na povinném ručení. Tak to se vlastně vyplatí. :)

Doporučujeme

Články odjinud