jeste zapomneli dodat po kolika kilometrech pude ten motor do kytek... ;-)
S tou životností bych to zase tak tragicky neviděl(myslím tu origo verzi). To že je to na dnešní dobu velkej výkon z malýho obsahu znamená pouze a jenom pokrok.By mě doce zajímalo, co by probíhalo na netu za diskuze před cca 20 lety, kdyby se objevil motor 2,0T s výkonem okolo 200k v uplně normálním spotřebním autě a ještě k tomu schopnej uplně v pohodě jezdit do 10l/100km. V tu dobu byl standard trošičku někde jinde. :)
Žádný diskuze neprobíhaly, protože WWW ještě nebylo;-)
Právě proto miluju slovo "KDYBY" :)
ty motory se testujou porad na stejnou hodnotu u dieselu je to cca 240 000km podle vyrobce, nevim kolik ma benzinak ale cca 200k to bude taky a vsechny motory to musi splnit, takze i tento. Ale panuje celkem hodne otazniku tak klidne at tady udelaji najeky testik treba 100k a uvidime.
V době lehkoběžných syntetických olejů se krizové body životnosti přesouvají z dříve tradičních klik, válců a turbodmychadel směrem k vačkám, hlavám, sběrným potrubím. A s těmi VW nikdy neměl problémy, navíc hlavu pro TSI zásadně změnil. Čímž chci říci, že ani já bych se životnosti TSI nebál.
uz by to chtelo nejaky testik na zivotnostjinak VW jeste dela na 1.6TSI a 2.0TSI
takže na konec se za ty vynaložený peníze na přestavbu stejně vyplatí koupit GTI. :)I když jsem málem vynechal nehoráznou úsporu na povinném ručení. Tak to se vlastně vyplatí. :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.