Hermes: od Veyronu k Smartu ForTwo

Společnost Hermes se rozhodla i nadále pokračovat ve svém trendu upravování výjimečných vozidel. Po exkluzivním Veyronu se vrhla na mnohem dostupnější Smart ForTwo, jemuž dopřála luxusní interiér. A zatímco změn zevnějšku v tomto případě moc nenapočítáme, uvnitř to naopak překypuje elegancí.

Ladičská firma si pro tento model připravila hned z devíti různých barevných kombinací luxusního koženého čalounění. Snad nejzajímavější odstíny jsou a to hnědé, růžové a světlomodré, přičemž všechny tyto barvy jsou kombinovány s béžovou látkou. Do interiéru přibyly i speciální tašky a odkládací přihrádky. Do nečasu si pak zákazník může ze svého auta vzít deštník, který je součástí lifestylového setu.

O tom, že exkluzivita stojí nemalé peníze, svědčí i cena, za verzi s pevnou střechou zaplatíte 38 000 eur (950 000 Kč). Takže asi jenom pro fajnšmekry...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Hermes Smart ForTwo
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků