Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Osmiválcový Jaguar F-Type R Coupé není zrovna z těch aut, která by trpěla nedostatkem výkonu. Naopak, jeho až komická dynamika doprovázená velmi teatrálními projevy výfukového systému působí trochu přehnaně a leckdo se tváří, že by auto potřebovalo lepší vychování.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Ne tak americký úpravce Hennessey, který už na svět přivedl mnohem větší šílenosti. Jeho první počin na Jaguaru F-Type R Coupé je zatím poměrně decentní, ale i tak už dozajista zatraceně rychlý. Pětilitrový osmiválec s kompresorem teď totiž posílá na zadní kola výkon 464 kW (631 koní) a točivý moment 769 Nm.

To je proti originálu o 60 kW (81 koní) a 89 Nm víc. Úprava přitom obsahuje prakticky jen přepracovaný kompresor, účinnější mezichladič a přeprogramovanou řídící jednotku. Do ničeho dalšího Hennessey nezasahoval.

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Výsledkem je auto, které zvládne stovku už za 3,5 sekundy a čtvrt míli s pevným startem, což je v Americe velmi sledovaná hodnota, umí za velmi rychlých 11,4 sekundy s cílovou rychlostí 202 km/h. No, pusťte si video z testování, doporučujeme dát si ho pořádně nahlas.

Test Renaultu Clio R.S. po faceliftu: Je to opravdu ztracená generace?

Renault Clio R.S. 2017

Někteří odklon od jednoduššího pohonného ústrojí Renaultu neodpustí. Není to ale škoda? Jaké je Clio R.S. po faceliftu?

včera | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků