Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Osmiválcový Jaguar F-Type R Coupé není zrovna z těch aut, která by trpěla nedostatkem výkonu. Naopak, jeho až komická dynamika doprovázená velmi teatrálními projevy výfukového systému působí trochu přehnaně a leckdo se tváří, že by auto potřebovalo lepší vychování.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Ne tak americký úpravce Hennessey, který už na svět přivedl mnohem větší šílenosti. Jeho první počin na Jaguaru F-Type R Coupé je zatím poměrně decentní, ale i tak už dozajista zatraceně rychlý. Pětilitrový osmiválec s kompresorem teď totiž posílá na zadní kola výkon 464 kW (631 koní) a točivý moment 769 Nm.

To je proti originálu o 60 kW (81 koní) a 89 Nm víc. Úprava přitom obsahuje prakticky jen přepracovaný kompresor, účinnější mezichladič a přeprogramovanou řídící jednotku. Do ničeho dalšího Hennessey nezasahoval.

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Výsledkem je auto, které zvládne stovku už za 3,5 sekundy a čtvrt míli s pevným startem, což je v Americe velmi sledovaná hodnota, umí za velmi rychlých 11,4 sekundy s cílovou rychlostí 202 km/h. No, pusťte si video z testování, doporučujeme dát si ho pořádně nahlas.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků