Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Osmiválcový Jaguar F-Type R Coupé není zrovna z těch aut, která by trpěla nedostatkem výkonu. Naopak, jeho až komická dynamika doprovázená velmi teatrálními projevy výfukového systému působí trochu přehnaně a leckdo se tváří, že by auto potřebovalo lepší vychování.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Ne tak americký úpravce Hennessey, který už na svět přivedl mnohem větší šílenosti. Jeho první počin na Jaguaru F-Type R Coupé je zatím poměrně decentní, ale i tak už dozajista zatraceně rychlý. Pětilitrový osmiválec s kompresorem teď totiž posílá na zadní kola výkon 464 kW (631 koní) a točivý moment 769 Nm.

To je proti originálu o 60 kW (81 koní) a 89 Nm víc. Úprava přitom obsahuje prakticky jen přepracovaný kompresor, účinnější mezichladič a přeprogramovanou řídící jednotku. Do ničeho dalšího Hennessey nezasahoval.

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Výsledkem je auto, které zvládne stovku už za 3,5 sekundy a čtvrt míli s pevným startem, což je v Americe velmi sledovaná hodnota, umí za velmi rychlých 11,4 sekundy s cílovou rychlostí 202 km/h. No, pusťte si video z testování, doporučujeme dát si ho pořádně nahlas.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků