Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Hennessey vytunil Jaguar F-Type R Coupé. Stovku dá za 3,5 s

Osmiválcový Jaguar F-Type R Coupé není zrovna z těch aut, která by trpěla nedostatkem výkonu. Naopak, jeho až komická dynamika doprovázená velmi teatrálními projevy výfukového systému působí trochu přehnaně a leckdo se tváří, že by auto potřebovalo lepší vychování.

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Test Jaguar F-Type S Coupé: Díky za něj!

Ne tak americký úpravce Hennessey, který už na svět přivedl mnohem větší šílenosti. Jeho první počin na Jaguaru F-Type R Coupé je zatím poměrně decentní, ale i tak už dozajista zatraceně rychlý. Pětilitrový osmiválec s kompresorem teď totiž posílá na zadní kola výkon 464 kW (631 koní) a točivý moment 769 Nm.

To je proti originálu o 60 kW (81 koní) a 89 Nm víc. Úprava přitom obsahuje prakticky jen přepracovaný kompresor, účinnější mezichladič a přeprogramovanou řídící jednotku. Do ničeho dalšího Hennessey nezasahoval.

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Jaguar F-Type Coupé: Ve vodní lázni první jízdní dojmy

Výsledkem je auto, které zvládne stovku už za 3,5 sekundy a čtvrt míli s pevným startem, což je v Americe velmi sledovaná hodnota, umí za velmi rychlých 11,4 sekundy s cílovou rychlostí 202 km/h. No, pusťte si video z testování, doporučujeme dát si ho pořádně nahlas.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 8 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků