Hennessey Venom GT Spyder je s rychlostí 427,5 km/h nejrychlejší kabriolet

Hennessey Venom GT Spyder je oficiálně nejrychlejší kabriolet na světě. Bez střechy vzládl 427,5 km/h.
Seznam kapitol
  1. Hennessey Venom GT Spyder
  2. Fotogalerie: Hennessey Venom GT Spyder

Včera americký malosériový výrobce Hennessey informoval, že překonal světový rekord v nejvyšší rychlosti. Dnes je to už oficiální a jedná se o nový rekord pro kabriolety. Samozřejmě podle pravidel muselo mít auto během pokusu staženou střechu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hennessey Venom GT Spyder používá osmiválec 7,0 l se dvěma turby. Výkon dosahuje na 1471 koní, točivý moment na 1750 Nm. Uzavřená verze kupé bude zřejmě ještě rychlejší

Hennessey Venom GT Spyder tak překonává Bugatti Veyron Super Sport Vitesse, který doposud držel rekord 408,85 km/h. Nový rekord má hodnotu 427,46 km/h a 25. března ho za volantem Venomu GT Spyder dosáhl Brian Smith, šéf Ford Performance Racing School. Z přiloženého videa je ale znát, že Venom GT Spyder by možná na delší ranveji zvládl trochu víc.

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Nakonec to tedy není překonání původního absolutního rekordu 435,3 km/h, ale na ten si stejně už brousí zuby uzavřená verze modernizovaného modelu Venom GT. Ten totiž také dostane posílený osmiválec 7,0 l bi-turbo s výkonem 1471 koní a točivým momentem 1750 Nm. Rozjet by se měl až přes 450 km/h.

Automobilka Hennessey vytvořila rekord v rámci oslav 25 let existence. Nyní vyrobí omezenou sérii World Record Edition modelu Venom GT Spyder, každý kus bude stát 1,3 milionu dolarů, tedy zhruba 31,2 milionu korun.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Hennessey Venom GT Spyder
  2. Fotogalerie: Hennessey Venom GT Spyder
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků