Hennessey Venom GT Spyder je nyní rychlejší než Bugatti Chiron

Hennessey Venom GT Spyder pohání upravený osmiválec 7,0 l se dvěma turby. Výkon motoru sice za Chironem trochu zaostává, ale Hennessey je zase výrazně lehčí.
Hennessey Venom GT Spyder je nyní rychlejší než Bugatti Chiron

Americký malosériový výrobce Hennessey tvrdí, že nový model Venom GT Spyder vytvořil nový světový rekord. Prozatím se čeká na oficiální vyjádření, ale Hennessey Venom GT Spyder zřejmě  překonal dřívější rekord 270,4 mil za hodinu, tedy 435,3 km/h.

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Nové Bugatti Chiron má aktuálně rychlost „omezenou“ na 420 km/h, nicméně to má několik důvodů. Bude totiž speciální rychlejší verze Bugatti a navíc je to kvůli životnosti pneumatik. Rychlejší pláště se pro speciální verzi Chironu teprve připravují.

Hennessey Venom GT Spyder pohání upravený osmiválec 7,0 l se dvěma turby, který může spalovat bioethanol E85. Celkový výkon motoru je 1473 koní, což sice za Chironem trochu zaostává, ale Hennessey je zase výrazně lehčí. Na 100 km/h akceleruje za 2,5 sekundy a teoretická maximální rychlost leží u 450 km/h.

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 230 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků