Hennessey Venom GT Spyder je nyní rychlejší než Bugatti Chiron

Hennessey Venom GT Spyder pohání upravený osmiválec 7,0 l se dvěma turby. Výkon motoru sice za Chironem trochu zaostává, ale Hennessey je zase výrazně lehčí.
Hennessey Venom GT Spyder je nyní rychlejší než Bugatti Chiron

Americký malosériový výrobce Hennessey tvrdí, že nový model Venom GT Spyder vytvořil nový světový rekord. Prozatím se čeká na oficiální vyjádření, ale Hennessey Venom GT Spyder zřejmě  překonal dřívější rekord 270,4 mil za hodinu, tedy 435,3 km/h.

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Nové Bugatti Chiron má aktuálně rychlost „omezenou“ na 420 km/h, nicméně to má několik důvodů. Bude totiž speciální rychlejší verze Bugatti a navíc je to kvůli životnosti pneumatik. Rychlejší pláště se pro speciální verzi Chironu teprve připravují.

Hennessey Venom GT Spyder pohání upravený osmiválec 7,0 l se dvěma turby, který může spalovat bioethanol E85. Celkový výkon motoru je 1473 koní, což sice za Chironem trochu zaostává, ale Hennessey je zase výrazně lehčí. Na 100 km/h akceleruje za 2,5 sekundy a teoretická maximální rychlost leží u 450 km/h.

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků