Hennessey Venom GT Spyder je nyní rychlejší než Bugatti Chiron

Hennessey Venom GT Spyder pohání upravený osmiválec 7,0 l se dvěma turby. Výkon motoru sice za Chironem trochu zaostává, ale Hennessey je zase výrazně lehčí.
Hennessey Venom GT Spyder je nyní rychlejší než Bugatti Chiron

Americký malosériový výrobce Hennessey tvrdí, že nový model Venom GT Spyder vytvořil nový světový rekord. Prozatím se čeká na oficiální vyjádření, ale Hennessey Venom GT Spyder zřejmě  překonal dřívější rekord 270,4 mil za hodinu, tedy 435,3 km/h.

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Nové Bugatti Chiron má aktuálně rychlost „omezenou“ na 420 km/h, nicméně to má několik důvodů. Bude totiž speciální rychlejší verze Bugatti a navíc je to kvůli životnosti pneumatik. Rychlejší pláště se pro speciální verzi Chironu teprve připravují.

Hennessey Venom GT Spyder pohání upravený osmiválec 7,0 l se dvěma turby, který může spalovat bioethanol E85. Celkový výkon motoru je 1473 koní, což sice za Chironem trochu zaostává, ale Hennessey je zase výrazně lehčí. Na 100 km/h akceleruje za 2,5 sekundy a teoretická maximální rychlost leží u 450 km/h.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

dnes | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

včera | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků