Hennessey Venom GT Spyder je nyní rychlejší než Bugatti Chiron

Hennessey Venom GT Spyder pohání upravený osmiválec 7,0 l se dvěma turby. Výkon motoru sice za Chironem trochu zaostává, ale Hennessey je zase výrazně lehčí.
Hennessey Venom GT Spyder je nyní rychlejší než Bugatti Chiron

Americký malosériový výrobce Hennessey tvrdí, že nový model Venom GT Spyder vytvořil nový světový rekord. Prozatím se čeká na oficiální vyjádření, ale Hennessey Venom GT Spyder zřejmě  překonal dřívější rekord 270,4 mil za hodinu, tedy 435,3 km/h.

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Nové Bugatti Chiron má aktuálně rychlost „omezenou“ na 420 km/h, nicméně to má několik důvodů. Bude totiž speciální rychlejší verze Bugatti a navíc je to kvůli životnosti pneumatik. Rychlejší pláště se pro speciální verzi Chironu teprve připravují.

Hennessey Venom GT Spyder pohání upravený osmiválec 7,0 l se dvěma turby, který může spalovat bioethanol E85. Celkový výkon motoru je 1473 koní, což sice za Chironem trochu zaostává, ale Hennessey je zase výrazně lehčí. Na 100 km/h akceleruje za 2,5 sekundy a teoretická maximální rychlost leží u 450 km/h.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků