To by ma zaujimalo ako budu chciet preniest 1200 koni na zadnu napravu..... To bude musiet mat kolesa ako auta z Le Mans.....
hmm, ja si myslim ze vzadu to budem mat jeden velky valec :-) aby bola lepsia trakcia :-)Inak ono to asi s carrery GT vychadzali, ze ?
Koeficient odporu vzduchu je tak vysoký úmyslně kvůli přítlaku ?
Jelikož se ten spoiler vytáhne, aby se zvýšil přítlak, musí se výšit Cx, jinak by se minul účinkem.
no jo, ale že až tolik ? :-O
Koef. je zavádějící, k odporu je potřeba počítat i s čelní plochou a ta asi bude vcelku malá. Takže výsledný odpor (i přes hrůzně vyhlížející koef.) bude v pohodě.
ale s rostoucí rychlostí nabírá na důležitosti. No ale hlavně mi přijde divný že třeba murci má třebas odpor 0,34 a stačí mu to. takže mám dojem že přítlak a koef odporu na sobě nejsou úplně závislé
Jistě že se s rychlostí zvyšuje odpor, ale jak píšu ten se poskládá tuším násobkem koef. a čelní plochy. Můžeš mít auto s koef 0.28, ale výsledný odpor bude díky větší čelní ploše třeba i větší. Běžně udávané samosatné koef. vlastně skoro nic zásadního neřeknou, je to podobné jako znát litrový výkon motoru a přitom nevědět jaký je jeho obsah.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.