Hennessey Venom GT: bude i verze s výkonem 1200 koní

8 komentářů

murco
5. prosince • 17:18

To by ma zaujimalo ako budu chciet preniest 1200 koni na zadnu napravu..... To bude musiet mat kolesa ako auta z Le Mans.....

iggi
5. prosince • 22:02

hmm, ja si myslim ze vzadu to budem mat jeden velky valec :-) aby bola lepsia trakcia :-)Inak ono to asi s carrery GT vychadzali, ze ?

Vana666
5. prosince • 7:54

Koeficient odporu vzduchu je tak vysoký úmyslně kvůli přítlaku ?

Radek Ondrášík
5. prosince • 8:02

Jelikož se ten spoiler vytáhne, aby se zvýšil přítlak, musí se výšit Cx, jinak by se minul účinkem.

Vana666
5. prosince • 8:22

no jo, ale že až tolik ? :-O

ACE
5. prosince • 10:23

Koef. je zavádějící, k odporu je potřeba počítat i s čelní plochou a ta asi bude vcelku malá. Takže výsledný odpor (i přes hrůzně vyhlížející koef.) bude v pohodě.

delph
5. prosince • 16:56

ale s rostoucí rychlostí nabírá na důležitosti. No ale hlavně mi přijde divný že třeba murci má třebas odpor 0,34 a stačí mu to. takže mám dojem že přítlak a koef odporu na sobě nejsou úplně závislé

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACE
5. prosince • 18:25

Jistě že se s rychlostí zvyšuje odpor, ale jak píšu ten se poskládá tuším násobkem koef. a čelní plochy. Můžeš mít auto s koef 0.28, ale výsledný odpor bude díky větší čelní ploše třeba i větší. Běžně udávané samosatné koef. vlastně skoro nic zásadního neřeknou, je to podobné jako znát litrový výkon motoru a přitom nevědět jaký je jeho obsah.

Doporučujeme

Články odjinud