Hennessey Venom GT: bude i verze s výkonem 1200 koní

Venom GT je velmi očekávaným supersportem, který zřejmě jen těžko bude svou extrémností hledat vyrovnané soupeře. Hennessey nyní zveřejnil další specifikace vozu, které doslova vyrážejí dech.

Tak za prvé, pohotovostní hmotnost vozu bude pouhých 1225 kg. Výkon desetiválce o objemu 8,5 litru bude díky dvojici turbodmychadel plných 745 kW/1013 koní. Jenomže to není vše. K dispozici bude také kit zvyšující výkon motoru na 1200 koní. Točivý moment v tom případě dosáhne monstrózních 1490 Nm. Vše bude na silnici přenášeno pouze přes zadní kola.

Stovku zvládne Venom GT za 2,5 sekundy, rychlost 300 km/h mu bude patřit po 14 sekundách. Maximální rychlost bude dle Hennessey až 421 km/h. Taková dynamika si žádá i pořádné brzdy, vpředu se objeví 14“ keramické kotouče s šestipístkovými třmeny, vzadu budou svou práci odvádět pístky čtyři. Stroj s motorem uprostřed bude mít koeficient odporu vzduchu (s maximálně vysunutým spoilerem) 0,39.

První prototyp by měl být veřejnosti představen v roce 2009 a pokud se produkce spustí, vozy budou konstruovány v dílnách společnosti Lonestar Motorsports Park poblíž amerického Houstnu.

Klepněte pro větší obrázek
Ilustrace Hennessey Venom GT

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků