Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Čekání je skoro u konce. Vážný soupeř pro superauto Bugatti Chiron je tady. Čekali jsme na něj tři roky. Nese název Hennessey Venom F5 a má ambice překonat rychlost 480 km/h.
Hennessey Venom F5 má premiéru 1. listopadu. Pokoří Chiron?

Budou to už tři roky, co vývojáři od Hennessey Performance oznámili světu, že začínají pracovat na superautě nazvaném Venom F5, což odstartovalo velké čekání. To bude ale brzy u konce, protože premiéra je naplánována na 1. listopadu 2017.

Video:

Vůz se bude vyznačovat mimo speciálního podvozku také velmi progresivním designem, vývojáři se netají tím, že na aerodynamice pracovali velmi intenzivně. Venom F5 by tak měl mít koeficient odporu 0,44. Zatím však není jasné, jaký bude pod kapotou motor, můžeme ale tipovat, že Hennessey zvolí podobné řešení jako u modelu Venom GT, tedy V8 se dvěma turby.

Hennessey taky před pár dny zveřejnilo dvě fotografie, které nám o chystaném modelu pár věcí vypovídají. Jeden snímek obsahuje zadní část Venomu F5 uprostřed prázdné silnice. Ten druhý je o něco zajímavější a ukazuje značku omezení rychlosti napravo od vozu. Na ní je číslo 300. Hennessey tak zřejmě chce naznačit hranici, kterou má vůz při maximální rychlosti atakovat.

405 koní z Texasu: Hennessey Ford Focus RS HPE400

405 koní z Texasu: Hennessey Ford Focus RS HPE400

Vše tedy naznačuje, že se v Texasu rozhodli doopravdy postavit to nejrychlejší silniční auto na světě. Buggati Veyron je už pryč a jeho nástupce Chiron má rychlost omezenou na 420 km/h. Zda ho však Venom F5 překoná, je zatím ve hvězdách. Počkejme s verdiktem do 1. listopadu.

Klepněte pro větší obrázek

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 62 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků