Hennessey Venom 1000 z Mustangu je tady. Poslechněte si, jak zní legie koní

Po krátké romanci s anglickým supersportem se americká společnost vrhla opět do vod domácí produkce.

Americký úpravce automobilů Hennessey Performance Engineering (HPE) se v poslední době dost rozjel. Na začátku března nám ukázal, kam až dosáhne posunout schopnosti britského supersportu McLaren 765LT. Nyní se zaměřil opět na domácí produkci a uvedl svou verzi nového Fordu Mustang GT500.

Hennessey Venom F5 je nejvýkonnější produkční auto na světě. Zkusí 500 km/h

Hennessey Venom F5 je nejvýkonnější produkční auto na světě. Zkusí 500 km/h

Hennessey Venom 1000 vlastně ničím nepřekvapuje. Jde o standardní muscle car, jehož výkon je vyšponovaný do závratných výšin, tělo má obalené dalšími aerodynamickými prvky a interiér odkazuje vyšitými logy a nápisy jasně na to, odkud tu všechnu nově získanou sílu vlastně vzal.

Výkon 1000 koní je pro Hennessey takový základ. Vůz má samozřejmě nové chlazení, vyztužené šasi, nově kalibrovanou převodovku, upravené palivové vedení, lepší vstřikovače a spoustu dalších úprav, aby mohl v 7000 otáčkách poslat na kola legii koní a stále byl v tříleté záruce. Ve 4800 otáčkách pak dorazí 1152 N.m točivého momentu.

Italský býk se přepil americké whiskey. Má přes 750 koní a stovku umí za 2,65 s

Italský býk se přepil americké whiskey. Má přes 750 koní a stovku umí za 2,65 s

Pod tímto odstavcem najdete video, na kterém jsou vedle záběrů z válcové zkušebny i záběry z jízdy. Násilně strávené dvě minuty doprovází soundtrack rozzuřeného motoru V8 a kompresorového jekotu. Stojí to za to!

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

včera | Stanislav Kolman | 4 příspěvky
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line: Bejby nebude sedět v koutě!

Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line

Městskou krabičku se sportovním vzhledem asi nebudou všichni brát úplně vážně. V Hyundai i10 se 100koňovým přeplňovaným motorem se však skrývá víc, než se na první pohled zdá.

7.  5.  2021 | Jan Mička