Hennessey ukáže svůj extrémní Venom GT

Hennessey Performance na Soutěž elegance v Pebble Beach přiveze svůj Venom GT zrychlující z 0 na 100 km/h za 2,4 s (+ 50x foto)

Slavná Soutěž elegance v Pebble Beach se v posledních letech stává místem, kde se potkávají milovníci automobilů všech druhů, a tomu se přizpůsobují také automobilky a aukční síně. Letos se tam tedy bude třeba dražit přehlídkový Lincoln Continental z roku 1964, ale také zde svoji premiéru oslaví nové SUV Infiniti FX modelového roku 2012. Na Pebble Beach se ale chystá také místní společnost Hennessey Performance, která se před veřejností již dnes hodlá poprvé ve velkém blýsknout neuvěřitelně silným lehkým kupé Hennessey Venom GT.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zatímco teprve před několika dny představený Cadillac V1000 CTS-V Hennessey vychází ze sériového kupé Cadillac, pro stavbu Hennessey Venom GT se stal základem britský model Lotus Elise. Půjde o americkou premiéru modelu Venom GT, který se vůbec prvně ukázal veřejnosti ukázal minulý měsíc na Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Jasně žlutý automobil na snímcích pak po živém představení bude od čtvrtka do soboty vystaven ve vestibulu hotelu Portolla Plaza v Monterey.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Hennessey Venom GT, který jsme vám po technické stránce představili již vloni, patří mezi to nejrychlejší, co se v současnosti může prohánět po běžných silnicích. K jeho exkluzivitě přispívá skutečnost, že zákazníkům bude nabídnuto pouhých pět vozů Venom GT, z nichž každý má stát v přepočtu přes 16 milionů korun. Zakladatel firmy Hennessey Performance John Hennessey o své novince tvrdí, že „je lepší než jakékoli jiné silniční vozidlo a snese srovnání pouze s některými závodními speciály“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A nejde nejspíš o žádné chvástání. Hennessey Venom GT při pohotovostní hmotnosti pod 1 200 kg disponuje osmiválcem z Corvetty s výkonem 1 217 koní (895 kW), díky čemuž zrychlí z klidu na 100 km/h za 2,4 s a hranice 200 km/h padne již 7,0 s po startu. Co více k takovým parametrům dodat…  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

bazar

Infiniti EX 3
Rok výroby: 2010
Stav: 39 095 km
Cena: 430 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 220 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků