Hennessey ukáže svůj extrémní Venom GT

Hennessey Performance na Soutěž elegance v Pebble Beach přiveze svůj Venom GT zrychlující z 0 na 100 km/h za 2,4 s (+ 50x foto)

Slavná Soutěž elegance v Pebble Beach se v posledních letech stává místem, kde se potkávají milovníci automobilů všech druhů, a tomu se přizpůsobují také automobilky a aukční síně. Letos se tam tedy bude třeba dražit přehlídkový Lincoln Continental z roku 1964, ale také zde svoji premiéru oslaví nové SUV Infiniti FX modelového roku 2012. Na Pebble Beach se ale chystá také místní společnost Hennessey Performance, která se před veřejností již dnes hodlá poprvé ve velkém blýsknout neuvěřitelně silným lehkým kupé Hennessey Venom GT.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zatímco teprve před několika dny představený Cadillac V1000 CTS-V Hennessey vychází ze sériového kupé Cadillac, pro stavbu Hennessey Venom GT se stal základem britský model Lotus Elise. Půjde o americkou premiéru modelu Venom GT, který se vůbec prvně ukázal veřejnosti ukázal minulý měsíc na Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Jasně žlutý automobil na snímcích pak po živém představení bude od čtvrtka do soboty vystaven ve vestibulu hotelu Portolla Plaza v Monterey.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Hennessey Venom GT, který jsme vám po technické stránce představili již vloni, patří mezi to nejrychlejší, co se v současnosti může prohánět po běžných silnicích. K jeho exkluzivitě přispívá skutečnost, že zákazníkům bude nabídnuto pouhých pět vozů Venom GT, z nichž každý má stát v přepočtu přes 16 milionů korun. Zakladatel firmy Hennessey Performance John Hennessey o své novince tvrdí, že „je lepší než jakékoli jiné silniční vozidlo a snese srovnání pouze s některými závodními speciály“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A nejde nejspíš o žádné chvástání. Hennessey Venom GT při pohotovostní hmotnosti pod 1 200 kg disponuje osmiválcem z Corvetty s výkonem 1 217 koní (895 kW), díky čemuž zrychlí z klidu na 100 km/h za 2,4 s a hranice 200 km/h padne již 7,0 s po startu. Co více k takovým parametrům dodat…  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 43 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků