Hennessey ukáže svůj extrémní Venom GT

Hennessey Performance na Soutěž elegance v Pebble Beach přiveze svůj Venom GT zrychlující z 0 na 100 km/h za 2,4 s (+ 50x foto)

Slavná Soutěž elegance v Pebble Beach se v posledních letech stává místem, kde se potkávají milovníci automobilů všech druhů, a tomu se přizpůsobují také automobilky a aukční síně. Letos se tam tedy bude třeba dražit přehlídkový Lincoln Continental z roku 1964, ale také zde svoji premiéru oslaví nové SUV Infiniti FX modelového roku 2012. Na Pebble Beach se ale chystá také místní společnost Hennessey Performance, která se před veřejností již dnes hodlá poprvé ve velkém blýsknout neuvěřitelně silným lehkým kupé Hennessey Venom GT.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Zatímco teprve před několika dny představený Cadillac V1000 CTS-V Hennessey vychází ze sériového kupé Cadillac, pro stavbu Hennessey Venom GT se stal základem britský model Lotus Elise. Půjde o americkou premiéru modelu Venom GT, který se vůbec prvně ukázal veřejnosti ukázal minulý měsíc na Festivalu rychlosti v britském Goodwoodu. Jasně žlutý automobil na snímcích pak po živém představení bude od čtvrtka do soboty vystaven ve vestibulu hotelu Portolla Plaza v Monterey.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Hennessey Venom GT, který jsme vám po technické stránce představili již vloni, patří mezi to nejrychlejší, co se v současnosti může prohánět po běžných silnicích. K jeho exkluzivitě přispívá skutečnost, že zákazníkům bude nabídnuto pouhých pět vozů Venom GT, z nichž každý má stát v přepočtu přes 16 milionů korun. Zakladatel firmy Hennessey Performance John Hennessey o své novince tvrdí, že „je lepší než jakékoli jiné silniční vozidlo a snese srovnání pouze s některými závodními speciály“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A nejde nejspíš o žádné chvástání. Hennessey Venom GT při pohotovostní hmotnosti pod 1 200 kg disponuje osmiválcem z Corvetty s výkonem 1 217 koní (895 kW), díky čemuž zrychlí z klidu na 100 km/h za 2,4 s a hranice 200 km/h padne již 7,0 s po startu. Co více k takovým parametrům dodat…  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků