Hennessey se loučí s Dodge Viper. Připraveno pro něj má přes 800 k

Legendární Dodge Viper končí, údajně bez nástupce, takže je potřeba se s tímto modelem patřičně rozloučit. Společnost Hennessey to udělala po svém. Připravila vskutku radikální tuning. 

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Po stránce designu se toho moc nezměnilo, pozornost soustředili lidé od Hennessey na techniku. Desetiválcový motor dostal systém přeplňování, velký mezichladič, jiné vstřikovače, nerezový výfuk, samozřejmě se měnila i řídicí jednotka a tak dále. Výsledek? Výkon dosahuje na 602 kW (819 koní) a točivý moment končí hodnotou 1071 Nm. 

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

Sprint z nuly na amerických 60 mil v hodině zvládne upravený Viper za 2,9 s, sprint na čtvrt míle proběhne za 10,5 s, přičemž konečná rychlost bude 230 km/h. Tato úprava je dostupná pro všechna auta vyrobená od roku 2013. Pořád vám to nestačí? 

U Hennessey mají ještě jednu strašidelnější úpravu. Ta přináší dvojité přeplňování nebo nové písty a mnoho dalšího. Výsledek je ještě radikálnější. Výkon pak dosahuje na 835 kW (1136 k) a točivý moment končí na 1481 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků