Hennessey se loučí s Dodge Viper. Připraveno pro něj má přes 800 k

Legendární Dodge Viper končí, údajně bez nástupce, takže je potřeba se s tímto modelem patřičně rozloučit. Společnost Hennessey to udělala po svém. Připravila vskutku radikální tuning. 

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Po stránce designu se toho moc nezměnilo, pozornost soustředili lidé od Hennessey na techniku. Desetiválcový motor dostal systém přeplňování, velký mezichladič, jiné vstřikovače, nerezový výfuk, samozřejmě se měnila i řídicí jednotka a tak dále. Výsledek? Výkon dosahuje na 602 kW (819 koní) a točivý moment končí hodnotou 1071 Nm. 

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

Sprint z nuly na amerických 60 mil v hodině zvládne upravený Viper za 2,9 s, sprint na čtvrt míle proběhne za 10,5 s, přičemž konečná rychlost bude 230 km/h. Tato úprava je dostupná pro všechna auta vyrobená od roku 2013. Pořád vám to nestačí? 

U Hennessey mají ještě jednu strašidelnější úpravu. Ta přináší dvojité přeplňování nebo nové písty a mnoho dalšího. Výsledek je ještě radikálnější. Výkon pak dosahuje na 835 kW (1136 k) a točivý moment končí na 1481 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků