Hennessey se loučí s Dodge Viper. Připraveno pro něj má přes 800 k

Legendární Dodge Viper končí, údajně bez nástupce, takže je potřeba se s tímto modelem patřičně rozloučit. Společnost Hennessey to udělala po svém. Připravila vskutku radikální tuning. 

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Po stránce designu se toho moc nezměnilo, pozornost soustředili lidé od Hennessey na techniku. Desetiválcový motor dostal systém přeplňování, velký mezichladič, jiné vstřikovače, nerezový výfuk, samozřejmě se měnila i řídicí jednotka a tak dále. Výsledek? Výkon dosahuje na 602 kW (819 koní) a točivý moment končí hodnotou 1071 Nm. 

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

Sprint z nuly na amerických 60 mil v hodině zvládne upravený Viper za 2,9 s, sprint na čtvrt míle proběhne za 10,5 s, přičemž konečná rychlost bude 230 km/h. Tato úprava je dostupná pro všechna auta vyrobená od roku 2013. Pořád vám to nestačí? 

U Hennessey mají ještě jednu strašidelnější úpravu. Ta přináší dvojité přeplňování nebo nové písty a mnoho dalšího. Výsledek je ještě radikálnější. Výkon pak dosahuje na 835 kW (1136 k) a točivý moment končí na 1481 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků