Hennessey se loučí s Dodge Viper. Připraveno pro něj má přes 800 k

Legendární Dodge Viper končí, údajně bez nástupce, takže je potřeba se s tímto modelem patřičně rozloučit. Společnost Hennessey to udělala po svém. Připravila vskutku radikální tuning. 

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Po stránce designu se toho moc nezměnilo, pozornost soustředili lidé od Hennessey na techniku. Desetiválcový motor dostal systém přeplňování, velký mezichladič, jiné vstřikovače, nerezový výfuk, samozřejmě se měnila i řídicí jednotka a tak dále. Výsledek? Výkon dosahuje na 602 kW (819 koní) a točivý moment končí hodnotou 1071 Nm. 

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

Sprint z nuly na amerických 60 mil v hodině zvládne upravený Viper za 2,9 s, sprint na čtvrt míle proběhne za 10,5 s, přičemž konečná rychlost bude 230 km/h. Tato úprava je dostupná pro všechna auta vyrobená od roku 2013. Pořád vám to nestačí? 

U Hennessey mají ještě jednu strašidelnější úpravu. Ta přináší dvojité přeplňování nebo nové písty a mnoho dalšího. Výsledek je ještě radikálnější. Výkon pak dosahuje na 835 kW (1136 k) a točivý moment končí na 1481 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků