Hennessey se loučí s Dodge Viper. Připraveno pro něj má přes 800 k

Legendární Dodge Viper končí, údajně bez nástupce, takže je potřeba se s tímto modelem patřičně rozloučit. Společnost Hennessey to udělala po svém. Připravila vskutku radikální tuning. 

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Dodge Viper (1992 - 2017): Legendární bourací kladivo odchází do penze

Po stránce designu se toho moc nezměnilo, pozornost soustředili lidé od Hennessey na techniku. Desetiválcový motor dostal systém přeplňování, velký mezichladič, jiné vstřikovače, nerezový výfuk, samozřejmě se měnila i řídicí jednotka a tak dále. Výsledek? Výkon dosahuje na 602 kW (819 koní) a točivý moment končí hodnotou 1071 Nm. 

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

Sprint z nuly na amerických 60 mil v hodině zvládne upravený Viper za 2,9 s, sprint na čtvrt míle proběhne za 10,5 s, přičemž konečná rychlost bude 230 km/h. Tato úprava je dostupná pro všechna auta vyrobená od roku 2013. Pořád vám to nestačí? 

U Hennessey mají ještě jednu strašidelnější úpravu. Ta přináší dvojité přeplňování nebo nové písty a mnoho dalšího. Výsledek je ještě radikálnější. Výkon pak dosahuje na 835 kW (1136 k) a točivý moment končí na 1481 Nm. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Audi Q5 3.0 TDI quattro (minitest)

Obligátní třílitrový turbodiesel obohatil nabídku Audi Q5 na českém trhu teprve nedávno. Jde o druhý nejdražší a zároveň druhý nejsilnější agregát nabídky, otázkou ale zůstává, jestli je ho vůbec potřeba.

včera | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

24.  4.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků