Hennessey Maximus 1000 je gauner na čtyřech kolech. Líbí se vám? Pospěšte si!

V Americe umějí vzít nabušené auto a vymáčknout z něj ještě víc. V Texasu to platí dvojnásob.

Asi vám došlo, že 1000 v názvu auta bude znamenat počet koní. Texaská společnost si jako poslední počin vzala do parády nový Jeep Gladiator a hned, jak si pracovníci omyli ruce od grilovaných kuřat, se pustili do práce.

Mclaren 600LT s výkonem 1000 koní? V Hennessey žádný problém

Mclaren 600LT s výkonem 1000 koní? V Hennessey žádný problém

Zakladatel společnosti John Hennessey vyloženě řekl, že výsledek musí být „gauner na čtyřech kolech“. Pracovníci proto sáhli po ústrojí z Dodge Hellcat, tedy motoru 6.2 V8 včetně osmistupňové automatické převodovky. Má však přepracovaný chladící a palivový systém. Jiná je i řídicí jednotka. Výsledný výkon je tedy 1000 koní a 1265 N.m.

Obutý do 20palcových terénních pneumatik BFG potom Gladiator nikoho nenechá na pochybách, že se nevzdal svého off-roadového původu. Pod podvozkem zvednutým o 12 centimetrů se nachází i nový nerezový výfukový systém.

Nejrychleji akcelerující SUV na světě? Hennessey se chlubí stovkou za 2,3 s

Nejrychleji akcelerující SUV na světě? Hennessey se chlubí stovkou za 2,3 s

Hennessey přijímá objednávky od začátku června. Produkce je však velmi exkluzivní a vznikne pouze 24 kusů. Za Maximus si firma řekne o v přepočtu 4.600.000 Kč. Postavit jeden kousek trvá čtyři měsíce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků