Hennessey má pro novou Corvette připraveno až 1000 koní

Hennessey má pro novou Corvette připraveno až 1000 koní

Nová generace Chevroletu Corvette se s výkonem 456 koní nemusí na srazech sportovních aut skromně krčit v koutě. John Hennessey a jeho lidé, kteří stojí i za rekordním Hennessey Venom GT, ale připravili pro novodobou Corvette Stingray pořádnou dávku anabolik.

V říjnu uvede Hennessey na trh sadu HPE700 s kompresorem Eaton, modifikovanými hlavami válců a dalšími úpravami zejména na palivové soustavě. Číselný údaj v označení sady napovídá, jakého výkonu bude takto vylepšená C7 dosahovat. Pro ladiče z Texasu je ale i 700 koní (522 kW) pouhým začátkem.

Hennessey totiž pro osmiválec Corvetty chystá i přeplňování dvojicí turbodmychadel. Ta podle zvoleného plnicího tlaku dostanou z motoru 800 nebo dokonce až 1000 koňských sil (597, respektive 746 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jak se v tuningové branži sluší, firma nabídne zákazníkům také sadu karbonových doplňků a vlastní vzor litých kol.

Chevrolet Corvette Stingray je nová generace kultovního amerického sportovního vozu. Zajímavostí je její rozložení hmotnosti. Výrobce udává 50:50, ale americký časopis Car&Driver naměřil dokonce 49,4:50,6. To dělá ze Stingray modelového roku 2014 první Corvette s větším podílem hmotnosti na zadních kolech. Troufáme si ovšem hádat, že po instalaci některého z Hennesseyho kitů budou mít i tak zadní pneumatiky vážné problémy s trakcí...

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků