Hennessey má pro novou Corvette připraveno až 1000 koní

Hennessey má pro novou Corvette připraveno až 1000 koní

Nová generace Chevroletu Corvette se s výkonem 456 koní nemusí na srazech sportovních aut skromně krčit v koutě. John Hennessey a jeho lidé, kteří stojí i za rekordním Hennessey Venom GT, ale připravili pro novodobou Corvette Stingray pořádnou dávku anabolik.

V říjnu uvede Hennessey na trh sadu HPE700 s kompresorem Eaton, modifikovanými hlavami válců a dalšími úpravami zejména na palivové soustavě. Číselný údaj v označení sady napovídá, jakého výkonu bude takto vylepšená C7 dosahovat. Pro ladiče z Texasu je ale i 700 koní (522 kW) pouhým začátkem.

Hennessey totiž pro osmiválec Corvetty chystá i přeplňování dvojicí turbodmychadel. Ta podle zvoleného plnicího tlaku dostanou z motoru 800 nebo dokonce až 1000 koňských sil (597, respektive 746 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jak se v tuningové branži sluší, firma nabídne zákazníkům také sadu karbonových doplňků a vlastní vzor litých kol.

Chevrolet Corvette Stingray je nová generace kultovního amerického sportovního vozu. Zajímavostí je její rozložení hmotnosti. Výrobce udává 50:50, ale americký časopis Car&Driver naměřil dokonce 49,4:50,6. To dělá ze Stingray modelového roku 2014 první Corvette s větším podílem hmotnosti na zadních kolech. Troufáme si ovšem hádat, že po instalaci některého z Hennesseyho kitů budou mít i tak zadní pneumatiky vážné problémy s trakcí...

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků