Hennessey má pro novou Corvette připraveno až 1000 koní

Hennessey má pro novou Corvette připraveno až 1000 koní

Nová generace Chevroletu Corvette se s výkonem 456 koní nemusí na srazech sportovních aut skromně krčit v koutě. John Hennessey a jeho lidé, kteří stojí i za rekordním Hennessey Venom GT, ale připravili pro novodobou Corvette Stingray pořádnou dávku anabolik.

V říjnu uvede Hennessey na trh sadu HPE700 s kompresorem Eaton, modifikovanými hlavami válců a dalšími úpravami zejména na palivové soustavě. Číselný údaj v označení sady napovídá, jakého výkonu bude takto vylepšená C7 dosahovat. Pro ladiče z Texasu je ale i 700 koní (522 kW) pouhým začátkem.

Hennessey totiž pro osmiválec Corvetty chystá i přeplňování dvojicí turbodmychadel. Ta podle zvoleného plnicího tlaku dostanou z motoru 800 nebo dokonce až 1000 koňských sil (597, respektive 746 kW).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jak se v tuningové branži sluší, firma nabídne zákazníkům také sadu karbonových doplňků a vlastní vzor litých kol.

Chevrolet Corvette Stingray je nová generace kultovního amerického sportovního vozu. Zajímavostí je její rozložení hmotnosti. Výrobce udává 50:50, ale americký časopis Car&Driver naměřil dokonce 49,4:50,6. To dělá ze Stingray modelového roku 2014 první Corvette s větším podílem hmotnosti na zadních kolech. Troufáme si ovšem hádat, že po instalaci některého z Hennesseyho kitů budou mít i tak zadní pneumatiky vážné problémy s trakcí...

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků