I Hennessey se loučí s ikonickým osmiválcem Hellcat. Na závěr mu věnoval tisicikoňovou slavnost.
Skoro se zdá, že odchod motorů V8 HEMI Hellcat trvá věčnost, možná až nezdravě dlouho, ale pro motoristické nadšence jde vážně o velkou věc. Poté, co automobilka vydala během posledního roku sedm limitovaných edic, chce modelům Dodge SRT Challenger a Charger zamávat šátečkem.
Texaský Hennessey se 32letou praxí s výkonnými vozy připravil vlastní sérii nazvanou „Last Stand“. Ta vychází ze standardních výbav Hellcat, Jailbreak, Redeye a Super Stock, které dosahují výkonu až 800 koní. Jejich společným jmenovatelem je 6,2litrový osmiválec, který Hennessey umí naladit na 1000 koní s 1285 N.m točivého momentu.
Kouzlo spočívá v instalaci většího kompresoru v případě, že nemáte verzi Redeye. Dále se pod kapotu nastěhují výkonnější vstřiky paliva, vysokoprůtokové sání, odolnější řemenice, lepší chlazení klikové skříně a výfukové potrubí s větším průměrem. Výsledkem je akcelerace z 0 na 100 km za 2,8 sekundy a zdolání čtvrt míle za 9,9 sekundy s průletem cílem rychlostí 226 km/h.
Přidané koně navíc dávají vozy najevo drsnějším zevnějškem. Hennessey používá karbonový paket skládající se z předního splitteru, nástavců prahů, zadního spoileru a difuzoru ve spodní části nárazníku. Celkový dojem dotvářejí 20palcová kola, která mohou mít na přání grafitové provedení se speciální grafikou. Celkem bude vyrobeno 50 kusů od každého modelu.