Hennessey: 2891 koní rozdělených mezi Venom GT, Mustang a F-150

V pondělí začíná SEMA Show 2015, kde bude k vidění mnoho různých opravdu zajímavých úprav a automobilů obecně. Svou expozici zde bude mít také společnost Hennessey Performance, která staví ta vůbec nejrychlejší auta na světě a podle toho to bude také vypadat. Představí se totiž pouze tři novinky, ale jejich výkon dohromady činí 2891 koní.

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

K vidění bude Venom GT Spyder. Možná si vzpomenete, že se tento speciál zapsal do Guinessovy knihy rekordů, když zvládl sprint z nuly na 300 km/h za 13,63 s. Není se moc co divit, protože auto s hmotností 1244 kg dostalo motor o výkonu 915 kW (1244 k). Na SEMA 2015 bude ovšem k vidění nová verze a ta je výkonnější. Nabídne 1082 kW (1471 k).

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Zrychlení z nuly na amerických 60 mil v hodině (97 km/h) má hodnotu 2,4 s, z nuly na 200 mil v hodině (322 km/h) umí upravený Venom GT za 12,8 s. A Hennessey nabízí ještě další zajímavá čísla. Třeba akcelerace 0-300 km/h za 10,9 s a 0-400 km/h za 18,1 s. Maximální rychlost je udávána jako 280+ mil v hodině a to znamená více než 450 km/h.

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Druhou novinkou je Ford Mustang Convertible. Pětilitrový osmiválec zde dostal přeplňování a výkon 559 kW (760 koní). Samozřejmostí jsou různé aerodynamické karbonové doplňky. Maximální rychlost přesahuje 322 km/h.

Třetí exemplář na stánku Hennessey zaujme příznivce off-roadu. Poměrně radikálních úprav se dočkal i Ford F-150. Také zde je přeplňovaný pětilitrový osmiválec, tentokrát pro změnu s výkonem 485 kW (660 k). Navíc vůz dostal ještě odpružení Fox, dvacetipalcová kola a pořádné nárazníky.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků