Hennessey: 2891 koní rozdělených mezi Venom GT, Mustang a F-150

V pondělí začíná SEMA Show 2015, kde bude k vidění mnoho různých opravdu zajímavých úprav a automobilů obecně. Svou expozici zde bude mít také společnost Hennessey Performance, která staví ta vůbec nejrychlejší auta na světě a podle toho to bude také vypadat. Představí se totiž pouze tři novinky, ale jejich výkon dohromady činí 2891 koní.

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

K vidění bude Venom GT Spyder. Možná si vzpomenete, že se tento speciál zapsal do Guinessovy knihy rekordů, když zvládl sprint z nuly na 300 km/h za 13,63 s. Není se moc co divit, protože auto s hmotností 1244 kg dostalo motor o výkonu 915 kW (1244 k). Na SEMA 2015 bude ovšem k vidění nová verze a ta je výkonnější. Nabídne 1082 kW (1471 k).

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Zrychlení z nuly na amerických 60 mil v hodině (97 km/h) má hodnotu 2,4 s, z nuly na 200 mil v hodině (322 km/h) umí upravený Venom GT za 12,8 s. A Hennessey nabízí ještě další zajímavá čísla. Třeba akcelerace 0-300 km/h za 10,9 s a 0-400 km/h za 18,1 s. Maximální rychlost je udávána jako 280+ mil v hodině a to znamená více než 450 km/h.

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Druhou novinkou je Ford Mustang Convertible. Pětilitrový osmiválec zde dostal přeplňování a výkon 559 kW (760 koní). Samozřejmostí jsou různé aerodynamické karbonové doplňky. Maximální rychlost přesahuje 322 km/h.

Třetí exemplář na stánku Hennessey zaujme příznivce off-roadu. Poměrně radikálních úprav se dočkal i Ford F-150. Také zde je přeplňovaný pětilitrový osmiválec, tentokrát pro změnu s výkonem 485 kW (660 k). Navíc vůz dostal ještě odpružení Fox, dvacetipalcová kola a pořádné nárazníky.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků