Hennessey: 2891 koní rozdělených mezi Venom GT, Mustang a F-150

V pondělí začíná SEMA Show 2015, kde bude k vidění mnoho různých opravdu zajímavých úprav a automobilů obecně. Svou expozici zde bude mít také společnost Hennessey Performance, která staví ta vůbec nejrychlejší auta na světě a podle toho to bude také vypadat. Představí se totiž pouze tři novinky, ale jejich výkon dohromady činí 2891 koní.

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

SRT Viper Venom 700R: 715 koní z dílen Hennessey v akci

K vidění bude Venom GT Spyder. Možná si vzpomenete, že se tento speciál zapsal do Guinessovy knihy rekordů, když zvládl sprint z nuly na 300 km/h za 13,63 s. Není se moc co divit, protože auto s hmotností 1244 kg dostalo motor o výkonu 915 kW (1244 k). Na SEMA 2015 bude ovšem k vidění nová verze a ta je výkonnější. Nabídne 1082 kW (1471 k).

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Hennessey Venom GT oficiálně nejrychlejším autem světa

Zrychlení z nuly na amerických 60 mil v hodině (97 km/h) má hodnotu 2,4 s, z nuly na 200 mil v hodině (322 km/h) umí upravený Venom GT za 12,8 s. A Hennessey nabízí ještě další zajímavá čísla. Třeba akcelerace 0-300 km/h za 10,9 s a 0-400 km/h za 18,1 s. Maximální rychlost je udávána jako 280+ mil v hodině a to znamená více než 450 km/h.

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Druhou novinkou je Ford Mustang Convertible. Pětilitrový osmiválec zde dostal přeplňování a výkon 559 kW (760 koní). Samozřejmostí jsou různé aerodynamické karbonové doplňky. Maximální rychlost přesahuje 322 km/h.

Třetí exemplář na stánku Hennessey zaujme příznivce off-roadu. Poměrně radikálních úprav se dočkal i Ford F-150. Také zde je přeplňovaný pětilitrový osmiválec, tentokrát pro změnu s výkonem 485 kW (660 k). Navíc vůz dostal ještě odpružení Fox, dvacetipalcová kola a pořádné nárazníky.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků