Heico Volvo C70: vyladěné kupé-kabrio ze Švédska

Tuner vozů Volvo, firma Heico, si vzal pod taktovku nový kupé-kabriolet C70. Ladičská firma se zaměřila na benzínový přeplňovaný pětiválec T5, ale i na zánovní dieselový agregát D5.
Heico Volvo C70: vyladěné kupé-kabrio ze Švédska

Heico připravil pro nový elegantní vůz kupé-kabrio velká kola z lehkých slitin. Disky o rozměru 8 x 18 až 8,5 x 20 palců se zajímavým designem stojí 470 až 670 eur za kus. Tužší sportovní tlumiče stojí od 290 eur a za kompletní nové odpružení s možností nastavení světlé výšky vozu zákazníci zaplatí od 1 590 eur.

Vyladěný přeplňovaný pětiválec T5 o objemu 2.5 l má díky přeprogramované řídící jednotce o 22 kW/30 k vyšší výkon, něž sériová verze s 162 kW (220 k). Maximální točivý moment povyskočí o 40 Nm na celkových 360 Nm. Tato položka v seznamu tunera má u sebe cifru 1 290 eur. Lehký tuning dostal i dieselový agregát D5, který po vyladění disponuje výkonem 150 kW (205 k), oproti původním 132 kW (180 k), a maximální kroutící moment je 400 Nm.

Na zvýšený výkon pohonných jednotek reaguje Heico dalším krokem a nabízí i lepší a silnější brzdy. Sériový brzdový systém mohou za 2 900 eur nahradit čtveřicí kotoučů o průměru 320 mm se čtyřpístkovými třmeny. Decentní optický karosářský paket má např. lehce pozměněnou masku nebo nové chromované koncovky.


Heico Volvo C70

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků