Heico Volvo C70: vyladěné kupé-kabrio ze Švédska

Tuner vozů Volvo, firma Heico, si vzal pod taktovku nový kupé-kabriolet C70. Ladičská firma se zaměřila na benzínový přeplňovaný pětiválec T5, ale i na zánovní dieselový agregát D5.
Heico Volvo C70: vyladěné kupé-kabrio ze Švédska

Heico připravil pro nový elegantní vůz kupé-kabrio velká kola z lehkých slitin. Disky o rozměru 8 x 18 až 8,5 x 20 palců se zajímavým designem stojí 470 až 670 eur za kus. Tužší sportovní tlumiče stojí od 290 eur a za kompletní nové odpružení s možností nastavení světlé výšky vozu zákazníci zaplatí od 1 590 eur.

Vyladěný přeplňovaný pětiválec T5 o objemu 2.5 l má díky přeprogramované řídící jednotce o 22 kW/30 k vyšší výkon, něž sériová verze s 162 kW (220 k). Maximální točivý moment povyskočí o 40 Nm na celkových 360 Nm. Tato položka v seznamu tunera má u sebe cifru 1 290 eur. Lehký tuning dostal i dieselový agregát D5, který po vyladění disponuje výkonem 150 kW (205 k), oproti původním 132 kW (180 k), a maximální kroutící moment je 400 Nm.

Na zvýšený výkon pohonných jednotek reaguje Heico dalším krokem a nabízí i lepší a silnější brzdy. Sériový brzdový systém mohou za 2 900 eur nahradit čtveřicí kotoučů o průměru 320 mm se čtyřpístkovými třmeny. Decentní optický karosářský paket má např. lehce pozměněnou masku nebo nové chromované koncovky.


Heico Volvo C70

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků