Heico Sportiv přidá do výfuku nového Volva XC90 reproduktor

Heico Sportiv přidá do výfuku nového Volva XC90 reproduktor

Společnost Heico Sportiv představuje sadu úprav pro novou generaci Volva XC90. Ty obsahují vše od úprav design, přes snížený podvozek, nová kola, vylepšený interiér, až po zvýšený výkon vybraných motorů. Kdo bude chtít, ten navíc dostane speciální výfuk, který bude vyrábět zvuk osmiválcového motoru.

Volvo zavádí noční směnu na výrobu nové XC90. Přijme 1500 zaměstnanců  

Volvo zavádí noční směnu na výrobu nové XC90. Přijme 1500 zaměstnanců  

Volvo XC90 druhé generace si budete moci vylepšit o přepracovaný přední i zadní nárazník, nechybí ani prahové nástavce a nová kola. Ta mají velikost 22 nebo 23 palců, ale zároveň jsou lehčí než sériové disky. Vzadu pak může zůstat klasický výfuk, případně bude k dispozici sportovnější alternativa, která navíc může být vybavena systémem Selected Sound.

V podstatě jde o stejnou věc, jakou už používá Audi třeba u modelu SQ5, respektive jakou si můžete dokoupit k vybraným modelům této značky v rámci příslušenství. Přímo ve výfuku je umístěn reproduktor, který vyrábí zvuk osmiválcového motoru, takže vaše XC90 se čtyřválcem pod kapotou bude znít mnohem lépe.

Volvo S90 se představí v Detroitu začátkem příštího roku

Volvo S90 se představí v Detroitu začátkem příštího roku

Co se dalších věcí týká, Heico Sportiv zvýší výkon motorů D4, D5, T5 a T6, sáhnout můžete také po sníženém podvozku nebo ještě kvalitnějším koženém čalounění v interiéru.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků