Heico Sportiv přichází s úpravami pro Volvo V70 a XC70

Dvorní ladič švédských automobilů Volvo, který se jejich úpravám věnuje už přes deset let, představil před pár dny nový kit pro kombík V70 a crossover XC70. Znova tím ukázal, že elegantnost jeho úprav spočívá v detailech.

Úpravy ovšem nejsou nijak drastické, tuner se soustředil převážně na technickou stránku vozu. Vylepšení se proto dočkaly zejména brzdy, nápravy a výfuková soustava, která má zlepšit agilnost vozu. Heico nemohl opomenout ani kosmetickou stránku V70 a XC70, proto se zákazník bude moci těšit z decentně upravených nárazníků. Úpravy exteriéru končí při nízko profilových sportovních pneumatikách.V interiéru pak potěší ladná dvou barevná kombinace černé a sivé. Patřičnou elegantnost přidají i hliníkové prvky nesoucí logo úpravce - vikingskou helmu.

O tom, kolik budou muset zákazníci zaplatit, aby se jejich Volvo mohlo pochválit úpravou od Heica, se zatím mlčí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Heico Sportiv

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 12 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků