Hartge X3 3.0i kompresor: mastif na čtyřech kolech

BMW X3 je podle řady lidí ideální rodinný vůz dnešní doby. Toto kompaktní SUV nemá na trhu mnoho konkurentů a mezi nimi je jednoznačně nejsportovnější. Tunerská firma Hartge vyladila nejsilnější benzínový motor, který je v nabídce modelu X3: řadový šestiválec o objemu 3.0 l. Díky přidanému kompresoru má pohonná jednotka výkon 220 kW (299 k) v 5 900 ot/min, což je o 50 kW vyšší výkon než v sériové verzi. Maximální kroutící moment 400 Nm nastupuje v 4 800 ot/min.

Za výborný zátah odspodu ale zaplatíte daň v podobě nárůstu průměrné spotřeby o 3 l na 100 km, Hartge X3 má celkovou spotřebu zhruba 14,4 l/100 km. O dobré rozdělení síly motoru se stará pohon všech kol a potřebnou trakci zajišťují 21palcová kola s pneumatikami 225/35 ZR 21. Nejvyšší rychlost se vyšplhá až za hodnotu 230 km/h. Aby byl tuningový balíček úplný, Hartge nezapomněl na silnější brzdy, tužší tlumiče a kompletní karosářský kit. I interiéru jsou doplňky z karbonu a hliníku.

Tip: Automobilka BMW rozšiřuje pro model X3 nabídku motorů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků