Hartge představuje další části svého paketu pro BMW Z4

Německá ladičská společnost Hartge již přednedávnem představila první stupeň svých úprav pro nové BMW Z4. Tem byly úpravy jen velice jemné a možnosti zákazníka značně omezené, na výběr bylo pouze několik typů litých kol, nový vzhled „budíků“ a lepší výfukové potrubí. Nyní se ale úpravce rozhodl jít dále a majitelům nového „Zetka” dát větší možnosti individualizace svého vozu.

Novinkou je kompletní optický paket zahrnující přední a zadní nárazník, karbonové kryty zpětných zrcátek, deflektor a decentní zadní spoiler. V nabídce je navíc čtyřdílný výfukový systém a širší nabídka litých kol s rozměry od 18 do 20-ti palců. Jízdním vlastnostem mohou pomoci i nové tlumiče přibližující též vůz o pár centimetrů blíže k zemi.

Uvnitř se toho příliš nezměnilo, novinkou jsou pouze hliníkové pedály a speciální koberečky. Zákazníci očekávající od svého BMW Z4 vyšší výkon si budou muset počkat na třetí stupeň, který bude zaměřen výhradně na výkonnostní úpravy a společnost jej hodlá uvolnit již v průběhu prvního půlroku 2010. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW Z4 Hartge
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků