Hartge BMW M6: auto s ďábelským úsměvem

Nekompromisní tuner Hartge se s vozy bavorské automobilky BMW vůbec nemazlí. Stačí si jen vzpomenout, že tato firma vám namontuje motor z M5 do jedničkové řady a už asi začínáte tušit, s kým máte tu čest. Pojďme se podívat, co tato firma provedla modelu M6.
Hartge BMW M6: auto s ďábelským úsměvem

U Hartge zaujali obdobný názor, jako mám já: Když je BMW M6 nejrychlejším sériovým bavorákem, mělo by podle toho i jezdit... Proto inženýři odstranili elektronický omezovač rychlosti na limitu 250 km/h a sériové kupé tak s klidem atakuje rychlost 320 km/h. Bez omezovače ale vznikl drobný problém: vůz musí mít taková kola, která zvládnou rychlost kolem třístovky. Hartge to vyřešil paketem HARTGE CLASSIC 2, který obsahuje lehké třídílné disky o rozměrech 9,5 x 21 palců vpředu a 10,5 x 21 palců vzadu. Ráfky jsou obuty do pneumatik 255/30 ZR 21 vpředu a 295/25 ZR 21 vzadu.

Další úpravy na kupé obsahují: nové odpružení vozu mimo jiné sníží světlou výšku o 30 mm, přepracovanou masku, sportovní tlumič a chromované koncovky výfukového systému. V interiéru je multifunkční tříramenný volant, hliníkové nebo karbonové doplňky obložení, velurové koberečky s logem tunera nebo luxusní kožené čalounění.

Ostrý desetiválcový motor zůstal nedotčen, přesto už při pohledu na fotografii nebudete pochybovat, že máte čest s něcím výjimečným. A když si představíte toto zajímavé kupé v rychlosti 320 km/h, opustí vás jistě i poslední zbytky nejistoty...

Tip: Přečtěte si, jak model M6 vyladila firma Hamann.


Hartge M6

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků