Hartge BMW 3 Cabrio: silnejší vietor vo vlasoch

Známy tuner Hartge pripravil sériu úprav pre nové trojkové kabrio. V top verzii ponúka 340 koní výkonu.
Hartge BMW 3 Cabrio: silnejší vietor vo vlasoch

Hartge je pre svoje úpravy vozidiel BMW uznávaným tunerom už dlhé roky. Jeho posledným produktom je cabrio radu 3.

Spočiatku si Hartge vybral dve šesťvalcové motorizácie pre navyšovanie výkonu. Model 330d si tak polepšil z pôvodných 170 kW (231 k) na rovných 200 kW (272 k), takže sa dostal na úroveň slabšej z verzii dieselového TwinTurba. Točivý moment pritom dosahuje hodnoty 591 Nm.

Určite zaujímavejším je model 335i, ktorý sa dočkal novej riadiacej jednotky aj výfuku. Výkon sa zvýšil len nepatrne – z 225 kW (306 k) na 250 kW (340 k). Maximum točivého momentu vrcholí na hodnote 450 Nm.

K vyšším výkon nemôže chýbať ani iné naladenie podvozku. Hartge vsadil na výmenu pružín a tlmičov, pričom došlo k zníženiu svetlej výšky o celých 25 mm. Na výber majú zákazníci zo širokej ponuky 18, 19 a 20“ kolies z ľahkých zliatin.

Pri pohľade zvonku nejde prehliadnuť nový predný nárazník s väčšími nasávacími otvormi, prahy a nepatrných zmien sa dočkal aj nárazník zadný. Pri motorizácii 335i nechýba štvorica koncoviek výfuku. V interiéri si môžu zákazníci vybrať z viacerých povrchových úprav jednotlivých prvkov, na výber je napríklad leštený hliník, karbon, jemná koža alebo alcantara.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hartge 3 Cabrio

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků