Hartge BMW 1: pětilitrový motor z M5 a 450 koní

8 komentářů

SkylineGTR
29. listopadu • 17:53

50:50 to uz nebude, ale ani nie 60:40. Tipol by som to na 52:48. Tak ci tak bral by som to auto hned! Paci sa mi ze nie je sialene a lacno ospojlerovane, ale je tam VYKON. V takom malom aute to musi byt super, a tie drifty... Uz nebude problem utrhnut zadok ako pri 120i alebo 120d....

Petr
29. listopadu • 20:33

Já se do tohoto autíka zamiloval  BMW 1 je moje vysněná kára a s tímto motorem to musí být lahůdka.

Pavel
29. listopadu • 9:15

Zni to moc pekne, ale myslim, ze kazdy, kdo jel s nejakym "sportovnim" dieslem teto velikosti, vi, ze sportovnost auta se nemeri jen jeho vykonem.

Resp. nejde prece jen o vykon, ale i o jeho prenos na silnici . Ne, myslim vyvazeni auta a dalsi. Nezda se mi, ze by v tomhle zustalo tech slavnych 50/50.

Proto to treba Subaru s dobrym ridicem nanda i mnohem silnejsim autum.

Ale jinak parada, vypada to jako fakt masirka.

Cynik
29. listopadu • 13:56

Na suche silnici je zadokolka pro zkuseneho ridice lepsi, nezli 4x4. A o tom, ze hmotnost je na napravach v pomeru 50:50, bych vubec nepochyboval.

Michal
29. listopadu • 9:36

Je to zadokolka, takže přenos síly na vozovku bude v poho. M5 je taky zadokolka ne 4x4.

Jan Moravec
29. listopadu • 5:30

Omlouvám se, ale na to nejde rict nic jineho, nez: "TY VOLE!"

Petr
29. listopadu • 8:56

Přesně tak! Je to monstrmašina!!! Možná bych ji bral radši než M5, která je zbytečně velká.

Ferda
29. listopadu • 9:07

Tyy jooo, BMW 1 s 330 kW  To musí být mazec... Moc pěkná hračka, hned bych si šel hrát

Doporučujeme

Články odjinud