Hartge 3er: boj tuningových firem pokračuje

Úpravce vozů BMW, firma Hartge, nedávno představila svůj tuningový paket pro novou generaci sedanu trojkové řady. Nechce oproti konkurenci zůstat pozadu, s vyladěnou 3er se již prezentovala firma Mattig, Schnitzer, Hamman a mnozí další.

Z exteriérových doplňků si zákazník může vybrat z široké palety disků z lehkých slitin s rozměry od 17 do 20 palců. Maximální rozměr ráfku je 9 x 20 palců s nízkoprofilovými pneumatikami 245/30 ZR 20 a 285/25 ZR 20. V interiéru budou k dispozici klasické prvky, jako je kožené čalounění, tříramenný sportovní volant a hliníkové nebo karbonové doplňky.

Pro naftovou trojku 320d se ještě testuje úprava výkonu ze 120 kW na 140 kW (190 k) při 4 000 ot. Maximální kroutící moment povyskočí na 390 Nm při 2 000 ot. z původních 340 Nm. Spolu s vyladěnou verzí dvoulitrového nafťáku se v nabídce firmy Hartge objeví i nový přední spoiler, tlumiče, stabilizátory a chromované koncovky výfuku.

Tip: Mrkněte na tuning modelů BMW 645Ci nebo BMW 1 od firmy Hartge.

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků