Hartge 116d: drobná vylepšení dieselového prcka

Německá tuningová společnost oddaná automobilce BMW zařadila mezi své produkty řadu vylepšení pro vstupní dieselovou verzi řady 1. Výkonnostní paket pro 116d sestává z upravené elektronické jednotky ECU, díky které se výkon přeplňovaného dvoulitru zvedl ze 115 koní na 143 koní, přičemž samozřejmě došlo i na točivý moment, jehož maximum se zvedlo z 260 Nm na 315 Nm.

Pro ty, kterým se to zdá málo, připravila společnost ještě sadu pružin, které zredukují světlou výšku o 25 mm a svým naladěním se postarají o sportovnější pocit z jízdy. K tomu všemu je k dispozici i množství stylingových doplňků a litých kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Příslušenství od Hartge
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků