Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Legendární výrobce motocyklů odhalil další novinku pro letošní rok. Nečekejte ale pro společnost typické křivky, Street Rod je spíše hezkým mainstreamem.
Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Harley-Davidson cílí se svým novým motocyklem Street Rod zejména na jízdu ve městě, tudíž nečekejte designový styl typický "harleykám". S novinkou vyrazil výrobce spíše vstříc vzhledovému mainstreamu.

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

I tak ale hlavní inženýr Mathe Weber věří, že si motocykl získá velkou pozornost. „Vyladili jsme podvozek tak, aby byl připraven na podmínky, které jsou typické pro jízdu ve městě,“ uvedl v oficiálním prohlášení.

Kvůli tomu také Street Rod dostal o 8-10 % vyšší točivý moment než konkurenční motocykly ve stejném segmentu. A vyšší je i výkon, podle výrobce o 18 až 20 %. Při hrubém odhadu tedy můžeme říci, že motorka nabídne výkon asi 51 kW a točivý moment 64 Nm. Papírově se tedy může rovnat například s novou Kawasaki Z650.

Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

„Pneumatiky, kola, zavěšení a geometrie jsou navrženy tak, že jezdci nabídnou lehké a přesné ovládání při všech rychlostech,“ uvádí Weber.

Street Rod bude k dispozici ve třech barevných provedeních, včetně černé, kterou můžete vidět v galerii níže. Cenovka motocyklu startuje v zámoří na 8699 dolarech (asi 221 tisíc českých korun). 

Prohlédněte si galerii nového motocyklu Harley-Davidson Street Rod...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 4 příspěvky
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků