Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Legendární výrobce motocyklů odhalil další novinku pro letošní rok. Nečekejte ale pro společnost typické křivky, Street Rod je spíše hezkým mainstreamem.
Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Harley-Davidson cílí se svým novým motocyklem Street Rod zejména na jízdu ve městě, tudíž nečekejte designový styl typický "harleykám". S novinkou vyrazil výrobce spíše vstříc vzhledovému mainstreamu.

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

I tak ale hlavní inženýr Mathe Weber věří, že si motocykl získá velkou pozornost. „Vyladili jsme podvozek tak, aby byl připraven na podmínky, které jsou typické pro jízdu ve městě,“ uvedl v oficiálním prohlášení.

Kvůli tomu také Street Rod dostal o 8-10 % vyšší točivý moment než konkurenční motocykly ve stejném segmentu. A vyšší je i výkon, podle výrobce o 18 až 20 %. Při hrubém odhadu tedy můžeme říci, že motorka nabídne výkon asi 51 kW a točivý moment 64 Nm. Papírově se tedy může rovnat například s novou Kawasaki Z650.

Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

„Pneumatiky, kola, zavěšení a geometrie jsou navrženy tak, že jezdci nabídnou lehké a přesné ovládání při všech rychlostech,“ uvádí Weber.

Street Rod bude k dispozici ve třech barevných provedeních, včetně černé, kterou můžete vidět v galerii níže. Cenovka motocyklu startuje v zámoří na 8699 dolarech (asi 221 tisíc českých korun). 

Prohlédněte si galerii nového motocyklu Harley-Davidson Street Rod...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

včera | Miro Mihálik | 7 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 36 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků