Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Legendární výrobce motocyklů odhalil další novinku pro letošní rok. Nečekejte ale pro společnost typické křivky, Street Rod je spíše hezkým mainstreamem.
Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Harley-Davidson cílí se svým novým motocyklem Street Rod zejména na jízdu ve městě, tudíž nečekejte designový styl typický "harleykám". S novinkou vyrazil výrobce spíše vstříc vzhledovému mainstreamu.

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

I tak ale hlavní inženýr Mathe Weber věří, že si motocykl získá velkou pozornost. „Vyladili jsme podvozek tak, aby byl připraven na podmínky, které jsou typické pro jízdu ve městě,“ uvedl v oficiálním prohlášení.

Kvůli tomu také Street Rod dostal o 8-10 % vyšší točivý moment než konkurenční motocykly ve stejném segmentu. A vyšší je i výkon, podle výrobce o 18 až 20 %. Při hrubém odhadu tedy můžeme říci, že motorka nabídne výkon asi 51 kW a točivý moment 64 Nm. Papírově se tedy může rovnat například s novou Kawasaki Z650.

Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

„Pneumatiky, kola, zavěšení a geometrie jsou navrženy tak, že jezdci nabídnou lehké a přesné ovládání při všech rychlostech,“ uvádí Weber.

Street Rod bude k dispozici ve třech barevných provedeních, včetně černé, kterou můžete vidět v galerii níže. Cenovka motocyklu startuje v zámoří na 8699 dolarech (asi 221 tisíc českých korun). 

Prohlédněte si galerii nového motocyklu Harley-Davidson Street Rod...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků