Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Legendární výrobce motocyklů odhalil další novinku pro letošní rok. Nečekejte ale pro společnost typické křivky, Street Rod je spíše hezkým mainstreamem.
Harley-Davidson Street Rod: Designem vstříc mainstreamu

Harley-Davidson cílí se svým novým motocyklem Street Rod zejména na jízdu ve městě, tudíž nečekejte designový styl typický "harleykám". S novinkou vyrazil výrobce spíše vstříc vzhledovému mainstreamu.

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

Koncept budoucnosti od BMW: Motorka, na které se nevybouráte

I tak ale hlavní inženýr Mathe Weber věří, že si motocykl získá velkou pozornost. „Vyladili jsme podvozek tak, aby byl připraven na podmínky, které jsou typické pro jízdu ve městě,“ uvedl v oficiálním prohlášení.

Kvůli tomu také Street Rod dostal o 8-10 % vyšší točivý moment než konkurenční motocykly ve stejném segmentu. A vyšší je i výkon, podle výrobce o 18 až 20 %. Při hrubém odhadu tedy můžeme říci, že motorka nabídne výkon asi 51 kW a točivý moment 64 Nm. Papírově se tedy může rovnat například s novou Kawasaki Z650.

Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

Novinka Harley-Davidson pro sezonu 2017: Road King Special

„Pneumatiky, kola, zavěšení a geometrie jsou navrženy tak, že jezdci nabídnou lehké a přesné ovládání při všech rychlostech,“ uvádí Weber.

Street Rod bude k dispozici ve třech barevných provedeních, včetně černé, kterou můžete vidět v galerii níže. Cenovka motocyklu startuje v zámoří na 8699 dolarech (asi 221 tisíc českých korun). 

Prohlédněte si galerii nového motocyklu Harley-Davidson Street Rod...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků