Harley-Davidson představil nový úzký Sportster 72

Harley-Davidson 72 je jako stroj z jiných pohodovějších časů. Připomíná doby, kdy podél chodníků amerických měst stály choppery v dlouhých řadách na chodnících.

Tehdejší motocykly byly dlouhé a úzké, nezaměnitelné. Většinou byly rudé barvy, s typickým tvarem řidítek, úzkými černobílými pneumatikami. A nový model Seventy-Two se k jejich odkazu hrdě hlásí.

„Při výrobě Seventy-Two jsme byli inspirováni i ranou érou chopperů,“ říká Frank Savage, manažer z oddělení designu společnosti Harley-Davidson. „Tyto motocykly byly pestrobarevné a chromované, ale také úzké a hodně odstrojené. Podíváte-li se na modely z té doby, vidíte, že jsou takřka tak jednoduché jako kolo. Je to custom styl, který je velmi typický pro Ameriku a kalifornskou scénu.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Chromovaná kola s ocelovým výpletem - přední má velikost 21 palců, zadní 16 palců.

Harley-Davidson představuje Seventy-Two právě s rudě sytou barvou. Stroj má jen sólosedlo, o to více pak vynikne nátěr na zadním blatníku. Hnací jednotka s chromovými kryty je natřená šedou práškovou barvou a nový kulatý vzduchový filtr má vypouklé víko.

Motocykl pohání vzduchem chlazený motor Evolution™ V-Twin o objemu 1200 cm³ s elektronickým sekvenčním vícebodovým vstřikováním paliva (ESPFI), s krouticím momentem 96 Nm při 3500 otáčkách za minutu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nepřehlédnutelná je klasická nádrž v typickém burákovém tvaru o objemu 7,9 litru.
Klepněte pro větší obrázek
K výrazným prvkům nového stroje patří desetipalcová mini-ape řídítka připevněná na dvoupalcovém podstavci a vypouklý kryt kulatého vzduchového filtru s upevněním na centrálním šroubu...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
... a také useknutý zadní blatník odhalující zadní kolo, dvojitý odstupňovaný výfuk s chromovanými tlumiči, sólosedlo s černým vinylovým potahem, chromované výztuhy zadního blatníku a chromované nastavitelné zadní tlumiče.
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků