Harley-Davidson představil nový úzký Sportster 72

Harley-Davidson 72 je jako stroj z jiných pohodovějších časů. Připomíná doby, kdy podél chodníků amerických měst stály choppery v dlouhých řadách na chodnících.

Tehdejší motocykly byly dlouhé a úzké, nezaměnitelné. Většinou byly rudé barvy, s typickým tvarem řidítek, úzkými černobílými pneumatikami. A nový model Seventy-Two se k jejich odkazu hrdě hlásí.

„Při výrobě Seventy-Two jsme byli inspirováni i ranou érou chopperů,“ říká Frank Savage, manažer z oddělení designu společnosti Harley-Davidson. „Tyto motocykly byly pestrobarevné a chromované, ale také úzké a hodně odstrojené. Podíváte-li se na modely z té doby, vidíte, že jsou takřka tak jednoduché jako kolo. Je to custom styl, který je velmi typický pro Ameriku a kalifornskou scénu.“

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Chromovaná kola s ocelovým výpletem - přední má velikost 21 palců, zadní 16 palců.

Harley-Davidson představuje Seventy-Two právě s rudě sytou barvou. Stroj má jen sólosedlo, o to více pak vynikne nátěr na zadním blatníku. Hnací jednotka s chromovými kryty je natřená šedou práškovou barvou a nový kulatý vzduchový filtr má vypouklé víko.

Motocykl pohání vzduchem chlazený motor Evolution™ V-Twin o objemu 1200 cm³ s elektronickým sekvenčním vícebodovým vstřikováním paliva (ESPFI), s krouticím momentem 96 Nm při 3500 otáčkách za minutu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Nepřehlédnutelná je klasická nádrž v typickém burákovém tvaru o objemu 7,9 litru.
Klepněte pro větší obrázek
K výrazným prvkům nového stroje patří desetipalcová mini-ape řídítka připevněná na dvoupalcovém podstavci a vypouklý kryt kulatého vzduchového filtru s upevněním na centrálním šroubu...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
... a také useknutý zadní blatník odhalující zadní kolo, dvojitý odstupňovaný výfuk s chromovanými tlumiči, sólosedlo s černým vinylovým potahem, chromované výztuhy zadního blatníku a chromované nastavitelné zadní tlumiče.
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků