Hardtop pro Audi TT

Majitelé sportovních automobilů Audi TT Roadster si mohou nyní dopřát nový prožitek z řízení svého vozu: Vedle potěšení z jízdy v otevřeném voze nebo se zataženou textilní střechou “soft-top” mohou nyní své vozy Audi TT Roadster...
Hardtop pro Audi TT
Majitelé sportovních automobilů Audi TT Roadster si mohou nyní dopřát nový prožitek z řízení svého vozu: Vedle potěšení z jízdy v otevřeném voze nebo se zataženou textilní střechou “soft-top” mohou nyní své vozy Audi TT Roadster vybavit také pevnou střechou hardtop. Ta poskytuje spolehlivou ochranu proti mrazivému dešti či sněhu, takže vozy Audi TT Roadster je možné bez jakýchkoli omezení používat i v zimním období.

Pevná střecha hardtop také velmi účinně akusticky izoluje interiér vozu od okolního prostředí, takže jízda je komfortnější. Další nezanedbatelnou výhodou pevné střechy hardtop je vynikající aerodynamika – Audi TT Roadster s pevnou střechou hardtop má stejně nízký koeficient aerodynamického odporu vzduchu cx jako model Audi TT Coupé. Jízdní parametry a spotřeba modelu Audi TT Roadster s pevnou střechou hardtop zůstávají stejné jako u verze s textilní střechou. Vnější skořepina pevné střechy hardtop je z velmi odolného a pevného plastu. Zevnitř tuto skořepinu podpírá hliníková konstrukce.

Pevná střecha hardtop je vysoce funkční, umocňuje ale i atraktivní styl modelu TT Roadster – je totiž probarvená do stejného odstínu laku jako karoserie vozu a svojí siluetou zvýrazňuje jeho dynamiku a sportovní šarm. Napojení střechy hardtop na karoserii vozu je vizuálně téměř nepostřehnutelné.

Díky prosklenému a elektricky vyhřívanému okénku v zadní části střechy hardtop má řidič z vozu vynikající výhled za jakéhokoli počasí. Vysoce kvalitní čalounění střechy z její vnitřní strany vytváří ve voze příjemně intimní atmosféru. Příplatek za střechu hardtop při objednávání nového vozu činí 93 567 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků