Hardtop pro Audi TT

Majitelé sportovních automobilů Audi TT Roadster si mohou nyní dopřát nový prožitek z řízení svého vozu: Vedle potěšení z jízdy v otevřeném voze nebo se zataženou textilní střechou “soft-top” mohou nyní své vozy Audi TT Roadster...
Hardtop pro Audi TT
Majitelé sportovních automobilů Audi TT Roadster si mohou nyní dopřát nový prožitek z řízení svého vozu: Vedle potěšení z jízdy v otevřeném voze nebo se zataženou textilní střechou “soft-top” mohou nyní své vozy Audi TT Roadster vybavit také pevnou střechou hardtop. Ta poskytuje spolehlivou ochranu proti mrazivému dešti či sněhu, takže vozy Audi TT Roadster je možné bez jakýchkoli omezení používat i v zimním období.

Pevná střecha hardtop také velmi účinně akusticky izoluje interiér vozu od okolního prostředí, takže jízda je komfortnější. Další nezanedbatelnou výhodou pevné střechy hardtop je vynikající aerodynamika – Audi TT Roadster s pevnou střechou hardtop má stejně nízký koeficient aerodynamického odporu vzduchu cx jako model Audi TT Coupé. Jízdní parametry a spotřeba modelu Audi TT Roadster s pevnou střechou hardtop zůstávají stejné jako u verze s textilní střechou. Vnější skořepina pevné střechy hardtop je z velmi odolného a pevného plastu. Zevnitř tuto skořepinu podpírá hliníková konstrukce.

Pevná střecha hardtop je vysoce funkční, umocňuje ale i atraktivní styl modelu TT Roadster – je totiž probarvená do stejného odstínu laku jako karoserie vozu a svojí siluetou zvýrazňuje jeho dynamiku a sportovní šarm. Napojení střechy hardtop na karoserii vozu je vizuálně téměř nepostřehnutelné.

Díky prosklenému a elektricky vyhřívanému okénku v zadní části střechy hardtop má řidič z vozu vynikající výhled za jakéhokoli počasí. Vysoce kvalitní čalounění střechy z její vnitřní strany vytváří ve voze příjemně intimní atmosféru. Příplatek za střechu hardtop při objednávání nového vozu činí 93 567 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků