Hardtop pro Audi TT

Majitelé sportovních automobilů Audi TT Roadster si mohou nyní dopřát nový prožitek z řízení svého vozu: Vedle potěšení z jízdy v otevřeném voze nebo se zataženou textilní střechou “soft-top” mohou nyní své vozy Audi TT Roadster...
Hardtop pro Audi TT
Majitelé sportovních automobilů Audi TT Roadster si mohou nyní dopřát nový prožitek z řízení svého vozu: Vedle potěšení z jízdy v otevřeném voze nebo se zataženou textilní střechou “soft-top” mohou nyní své vozy Audi TT Roadster vybavit také pevnou střechou hardtop. Ta poskytuje spolehlivou ochranu proti mrazivému dešti či sněhu, takže vozy Audi TT Roadster je možné bez jakýchkoli omezení používat i v zimním období.

Pevná střecha hardtop také velmi účinně akusticky izoluje interiér vozu od okolního prostředí, takže jízda je komfortnější. Další nezanedbatelnou výhodou pevné střechy hardtop je vynikající aerodynamika – Audi TT Roadster s pevnou střechou hardtop má stejně nízký koeficient aerodynamického odporu vzduchu cx jako model Audi TT Coupé. Jízdní parametry a spotřeba modelu Audi TT Roadster s pevnou střechou hardtop zůstávají stejné jako u verze s textilní střechou. Vnější skořepina pevné střechy hardtop je z velmi odolného a pevného plastu. Zevnitř tuto skořepinu podpírá hliníková konstrukce.

Pevná střecha hardtop je vysoce funkční, umocňuje ale i atraktivní styl modelu TT Roadster – je totiž probarvená do stejného odstínu laku jako karoserie vozu a svojí siluetou zvýrazňuje jeho dynamiku a sportovní šarm. Napojení střechy hardtop na karoserii vozu je vizuálně téměř nepostřehnutelné.

Díky prosklenému a elektricky vyhřívanému okénku v zadní části střechy hardtop má řidič z vozu vynikající výhled za jakéhokoli počasí. Vysoce kvalitní čalounění střechy z její vnitřní strany vytváří ve voze příjemně intimní atmosféru. Příplatek za střechu hardtop při objednávání nového vozu činí 93 567 Kč.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků