Hamilton: Mercedes umí postavit lepší supersport než Ferrari

Odvážná tvrzení, nemyslíte?

Ferrari a Mercedes-AMG jsou v seriálu Formule 1 v této sezóně největšími soupeři a kandidáty na titul. Špičkování se však posouvá z motorsportu i na silnice.

Vozy elektrické řady EQ od Mercedesu slibují minimální dojezd přes 400 kilometrů

Vozy elektrické řady EQ od Mercedesu slibují minimální dojezd přes 400 kilometrů

Dokazují to slova mistra světa, jezdce Mercedesu Lewise Hamiltona: "Říkal jsem to v Mercedesu hodně dlouho, proč takto neudělají silniční auto. AMG dělá skvělé sporťáky, ale mluvím o opravdovém supersportu. Říkal jsem jim, že když dokážeme dělat lepší závodní auta než Ferrari, umíme lépe i silniční. Proč tedy neudělat něco, co Mercedes posune do jiné stratosféry?," řekl Brit na autosalonu ve Frankfurtu pro Top Gear magazín.

Mluvil samozřejmě o novém vozu Project One, který si nad Mohanem odbyl svoji výstavní premiéru. Světem Formule 1 je inspirován více než dost. Sdílí dokonce upravenou pohonnou jednotku. Podle Hamiltona nikdy nebylo žádné silniční auto tak blízko monopostu Formule 1.

AMG Project One oficiálně: Vážně připomíná silniční formuli

AMG Project One oficiálně: Vážně připomíná silniční formuli

Sám Hamilton má svá tvrzení o co opírat. Vždyť ve své garáži parkuje mimo jiné i vrcholný maranellský model - LaFerrari.

Prohlédněte si AMG Project One ve fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků