Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Akcelerace z 0 na 100 km/h se zlepšila o 0,4 sekundy. Zajímavostí je nově vyvinutý aktivní výfukový systém, který má elektronicky ovládané klapky.
Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Pokud máte pocit, že Porsche Macan S Diesel potřebuje pořádný tuning a bodykit, obraťte se na společnost Hamann, která vám toto menší SUV automobilky Porsche patřičně upraví. Vedle rozšířených blatníků a nových nárazníků se spoilery a difuzory dostanete i 22" kola s pneumatikami Continental SportContact 6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Macan S Diesel v úpravě Hamann má o 52 koní a 100 Nm víc. Dostanete i bodykit, nějaké ty spoilery, 22" kola a především aktivní výfukový systém, který lze ovládat přes smartphone

Naftový šestiválec 3.0 TDI byl upraven, nyní posílá přes automatickou převodovku na všechna kola výkon 228 kW (310 k) v 4200 ot./min. a točivý moment 680 Nm v 2500 ot./min. Původní hodnoty dosahují na 190 kW (258 k) a 580 Nm.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Akcelerace z 0 na 100 km/h se zlepšila o 0,4 sekundy. Upravený Macan S Diesel tak zdolá 100 km/h už za 5,7 sekundy, pokud je vybaven systém Sport Chrono.

Zajímavostí je nově vyvinutý aktivní výfukový systém, který má elektronicky ovládané klapky a řidič si může nastavit různé stupně „hlasitosti“. Pokud chcete, výfuk od Hamannu má prý evokovat zvuk osmiválce. Lze ho řídit i na dálku, pomocí smartphonu.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků