Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Akcelerace z 0 na 100 km/h se zlepšila o 0,4 sekundy. Zajímavostí je nově vyvinutý aktivní výfukový systém, který má elektronicky ovládané klapky.
Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Pokud máte pocit, že Porsche Macan S Diesel potřebuje pořádný tuning a bodykit, obraťte se na společnost Hamann, která vám toto menší SUV automobilky Porsche patřičně upraví. Vedle rozšířených blatníků a nových nárazníků se spoilery a difuzory dostanete i 22" kola s pneumatikami Continental SportContact 6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Macan S Diesel v úpravě Hamann má o 52 koní a 100 Nm víc. Dostanete i bodykit, nějaké ty spoilery, 22" kola a především aktivní výfukový systém, který lze ovládat přes smartphone

Naftový šestiválec 3.0 TDI byl upraven, nyní posílá přes automatickou převodovku na všechna kola výkon 228 kW (310 k) v 4200 ot./min. a točivý moment 680 Nm v 2500 ot./min. Původní hodnoty dosahují na 190 kW (258 k) a 580 Nm.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Akcelerace z 0 na 100 km/h se zlepšila o 0,4 sekundy. Upravený Macan S Diesel tak zdolá 100 km/h už za 5,7 sekundy, pokud je vybaven systém Sport Chrono.

Zajímavostí je nově vyvinutý aktivní výfukový systém, který má elektronicky ovládané klapky a řidič si může nastavit různé stupně „hlasitosti“. Pokud chcete, výfuk od Hamannu má prý evokovat zvuk osmiválce. Lze ho řídit i na dálku, pomocí smartphonu.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků