Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Akcelerace z 0 na 100 km/h se zlepšila o 0,4 sekundy. Zajímavostí je nově vyvinutý aktivní výfukový systém, který má elektronicky ovládané klapky.
Hamann zvýšil výkon Porsche Macan S Diesel na 310 koní

Pokud máte pocit, že Porsche Macan S Diesel potřebuje pořádný tuning a bodykit, obraťte se na společnost Hamann, která vám toto menší SUV automobilky Porsche patřičně upraví. Vedle rozšířených blatníků a nových nárazníků se spoilery a difuzory dostanete i 22" kola s pneumatikami Continental SportContact 6.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Porsche Macan S Diesel v úpravě Hamann má o 52 koní a 100 Nm víc. Dostanete i bodykit, nějaké ty spoilery, 22" kola a především aktivní výfukový systém, který lze ovládat přes smartphone

Naftový šestiválec 3.0 TDI byl upraven, nyní posílá přes automatickou převodovku na všechna kola výkon 228 kW (310 k) v 4200 ot./min. a točivý moment 680 Nm v 2500 ot./min. Původní hodnoty dosahují na 190 kW (258 k) a 580 Nm.

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Test Porsche Macan Turbo: Nejlepší jízda mezi SUV

Akcelerace z 0 na 100 km/h se zlepšila o 0,4 sekundy. Upravený Macan S Diesel tak zdolá 100 km/h už za 5,7 sekundy, pokud je vybaven systém Sport Chrono.

Zajímavostí je nově vyvinutý aktivní výfukový systém, který má elektronicky ovládané klapky a řidič si může nastavit různé stupně „hlasitosti“. Pokud chcete, výfuk od Hamannu má prý evokovat zvuk osmiválce. Lze ho řídit i na dálku, pomocí smartphonu.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků