Hamann Victory II Lamborghini Gallardo LP560-4: aero orgie

Německý ladič Hamann představil svoji inovovanou kreaci Victory II na bázi Gallarda.

U Hamannu se rozhodli po čase omladit svoji sadu Victory vyvinutou pro Lamborghini Gallardo a adaptovat ji k použití na novější verzi Gallarda s označením LP560-4.

Verze Victory II se vyznačuje především sadou aerodynamických doplňků citelně rozšiřující karoserii, matově černým lakováním a úpravami na pohonné jednotce směřujícími ke zvýšení výkonu. Nový bodykit sestává z nástavců podběhů kol na obou nápravách, navazujících prahových obkladů, střešního tunelu vedoucího vzduch do motorového prostoru, nového předního nárazníku a zadního nárazníku, který hostí robustní difuzor a dva páry kruhových koncovek výfuků po stranách. K dispozici je také přítlačné křídlo na zádi, jež může být vyrobeno z laminátu, nebo uhlíkových kompozitů, z „karbonu“ lze vyrobit také přední kapotu. 

Karoserie stroje Lamborghini Victory II je opatřena matně černým lakováním doplněným kontrastními, tmavě červenými akcenty. Přestavbu exteriéru doplňují opět černě zbarvené, dvacetipalcové slitinové ráfky Edition Race obouvající pneumatiky o rozměru 235/30 ZR20 vpředu a 325/25 ZR20 vzadu. Interiér tohoto Gallarda LP560-4 je okrášlen čtrnáctidílnou sadou doplňků z uhlíkových kompozitů, jejichž červené lakování odpovídá dílům na povrchu karoserie. Tyto součásti jsou rozesety po celém vnitřku vozu, najdeme je nejen na vzhůru výklopných dveřích, ale také na volantu, středové konzoli, v okolí obou přístrojových štítů, ale také na zadní části nových anatomických sedadel. Interiér je čalouněn černou Alcantarou s kontrastním červeným stehováním a opatřen novými koberečky, opět s červenými lemy.

Změnám neušel ani standardní vidlicový desetiválec, který díky novému programu řídicí jednotky posílil o 20 koní na výsledných 580 koní (425 kW). Točivý moment vrcholí hodnotou 575 Nm a podle Hamannu jejich Gallardo Victory II dosáhne rychlosti 328 km/h.

Pokud vás zajímá pořizovací cena této rakety, musíte se obrátit přímo na Hamanna, žádné příslušné informace totiž uvolněny nebyly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Victory II Lamborghini Gallardo LP560-4
TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků