Hamann Victory II Lamborghini Gallardo LP560-4: aero orgie

Německý ladič Hamann představil svoji inovovanou kreaci Victory II na bázi Gallarda.

U Hamannu se rozhodli po čase omladit svoji sadu Victory vyvinutou pro Lamborghini Gallardo a adaptovat ji k použití na novější verzi Gallarda s označením LP560-4.

Verze Victory II se vyznačuje především sadou aerodynamických doplňků citelně rozšiřující karoserii, matově černým lakováním a úpravami na pohonné jednotce směřujícími ke zvýšení výkonu. Nový bodykit sestává z nástavců podběhů kol na obou nápravách, navazujících prahových obkladů, střešního tunelu vedoucího vzduch do motorového prostoru, nového předního nárazníku a zadního nárazníku, který hostí robustní difuzor a dva páry kruhových koncovek výfuků po stranách. K dispozici je také přítlačné křídlo na zádi, jež může být vyrobeno z laminátu, nebo uhlíkových kompozitů, z „karbonu“ lze vyrobit také přední kapotu. 

Karoserie stroje Lamborghini Victory II je opatřena matně černým lakováním doplněným kontrastními, tmavě červenými akcenty. Přestavbu exteriéru doplňují opět černě zbarvené, dvacetipalcové slitinové ráfky Edition Race obouvající pneumatiky o rozměru 235/30 ZR20 vpředu a 325/25 ZR20 vzadu. Interiér tohoto Gallarda LP560-4 je okrášlen čtrnáctidílnou sadou doplňků z uhlíkových kompozitů, jejichž červené lakování odpovídá dílům na povrchu karoserie. Tyto součásti jsou rozesety po celém vnitřku vozu, najdeme je nejen na vzhůru výklopných dveřích, ale také na volantu, středové konzoli, v okolí obou přístrojových štítů, ale také na zadní části nových anatomických sedadel. Interiér je čalouněn černou Alcantarou s kontrastním červeným stehováním a opatřen novými koberečky, opět s červenými lemy.

Změnám neušel ani standardní vidlicový desetiválec, který díky novému programu řídicí jednotky posílil o 20 koní na výsledných 580 koní (425 kW). Točivý moment vrcholí hodnotou 575 Nm a podle Hamannu jejich Gallardo Victory II dosáhne rychlosti 328 km/h.

Pokud vás zajímá pořizovací cena této rakety, musíte se obrátit přímo na Hamanna, žádné příslušné informace totiž uvolněny nebyly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Victory II Lamborghini Gallardo LP560-4
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků