Hamann upravil naftové Porsche Macan, BMW X6 nebo Aventador Roadster

Ani Hamann na autosalonu v Ženevě nechybí a také tato společnost dorazila hned s několika upravenými modely. Tím nejvýraznějším je zřejmě naftové Porsche Macan v barvách Gulf Oil, doprovod mu dělá rozšířené a opět naftové BMW X6 nebo upravený Aventador Roadster.

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Mansory nezná hranice. Důkazem je G 63 AMG Sahara Edition a další

Hamann Porsche Macan dostal rozšířené blatníky, upravené nárazníky, dvě dvojité koncovky výfuku, poněkud zběsilý přídavný spoiler dozadu a už zmíněné barvy Gulf Oil. Nabídka disků zahrnuje několik možností, vystavené auto stojí na kolech Edition Race barevně sladěných se zbytkem karoserie.

Ačkoliv to bude znít neuvěřitelně, motoru se úpravy nedotkly, takže by pod kapotou měl být stále sériový naftový šestiválec s výkonem 258 koní. A to přeloženo znamená, že můžete mít efektní modrý Macan s rozšířenými blatníky, jakmile vás potká normální Audi SQ5, nemáte nárok.

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Brabus se v Ženevě vysmívá všem bláznům do ekologie

Druhým naftovým exemplářem je BMW X6 M50d. Na autě opět najdete nové nárazníky, obří kola (23") a takové ty podobné věci včetně například trojité koncovky výfuku. Pohon opět zůstal sériový, což znamená třikrát přeplňovaný diesel o výkonu 381 koní.

A aby toho nebylo málo, mohou si návštěvníci prohlédnout taktéž ospoilerovaný Aventador Roadster, pestrobarevné BMW M4 nebo Range Rover Sport opět vylepšený o řádný bodykit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků