Hamann Typhoon G55: tank se zrychlením na stovku za 5 sekund

7 komentářů

aaa
16. června • 13:36

jsem zvědav, kdo první začne na ferrari montovat off road pneumatiky a ochranné rámy...

Noclaf
16. června • 9:20

...hnus, velebnosti...

Ondra
16. června • 11:58

Přesně tak... takhle kurvit jeden z posledních skutečných off-roadů a dělat z něj hračku do města pro nagelované šampóny se zlatými řetězi kolem krku je skoro zločin.....

Radek Ondrášík
16. června • 12:58

Současné Géčko už není zdaleka skutečný off-road.

AnGeor
16. června • 14:38

smim se zeptat proc uz neni? cim ztratil sve off roadove schopnosti?

Radek Ondrášík
16. června • 15:56

Vyrazne zkomfortnel. Puvodni jednoznacne zamereni na teren vzal za sve a cim dale vice se to meni v hard SUV. Pravda, porad jeste nabizi ryze off roadove technologie, ale neumim si predstavit udelat expedici v soucasnem preslozitelem Gecku. Jednoduchost, ryzi mechanika a vysoka mechanicka odolnost, to se uz moc nenosi a par poslednich zastupcu typu LR, LC apod. to nezachrani.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vasut
18. června • 12:59

Kategorie hard SUV ma byt co ? G je porad plnokrevny offroad akorat ze si muzete posadi zadek do kozenych sedacek

Doporučujeme

Články odjinud