Hamann Typhoon G55: tank se zrychlením na stovku za 5 sekund

Není pro vás Mercedes G55 z oddělení AMG dostatečně výkonný? Meze se požadavkům zákazníků nekladou. U Hammana výkonnost tohoto obstarožního, ale zcela ultimativního off-roadu dále vylepšili a podařilo se jim na pohonné soustavě dosáhnout výkonu 600 koní (441 kW) a točivého momentu 782 Nm. Sériový Mercedes-Benz G55 AMG byl osazen sadou Hamann HM600. Pohonná jednotka v rámci ní obdržela drobné úpravy s modifikovaným programem ECU nebo upravenou převodovku s odděleným chladičem oleje. Výsledné hodnoty berou dech: vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,1 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 260 km/h.

Dále byl vůz G55 AMG, označený jako Hamann Typhoon, osazen čtyřiadvacetipalcovými ráfky a pneumatikami Yokohama, tužším pérováním, výkonnějšími brzdami, světly LED pro denní svícení a střešním spoilerem. Také interiér doznal změn. Najdeme zde upravený volant, čtyřiadvacetidílnou sadu obkladů z uhlíkových vláken nebo zvláštní velurové čalounění. Vskutku mimořádný vůz...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Typhoon G55
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků