Hamann Typhoon G55: tank se zrychlením na stovku za 5 sekund

Není pro vás Mercedes G55 z oddělení AMG dostatečně výkonný? Meze se požadavkům zákazníků nekladou. U Hammana výkonnost tohoto obstarožního, ale zcela ultimativního off-roadu dále vylepšili a podařilo se jim na pohonné soustavě dosáhnout výkonu 600 koní (441 kW) a točivého momentu 782 Nm. Sériový Mercedes-Benz G55 AMG byl osazen sadou Hamann HM600. Pohonná jednotka v rámci ní obdržela drobné úpravy s modifikovaným programem ECU nebo upravenou převodovku s odděleným chladičem oleje. Výsledné hodnoty berou dech: vůz zrychlí z 0 na 100 km/h za 5,1 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 260 km/h.

Dále byl vůz G55 AMG, označený jako Hamann Typhoon, osazen čtyřiadvacetipalcovými ráfky a pneumatikami Yokohama, tužším pérováním, výkonnějšími brzdami, světly LED pro denní svícení a střešním spoilerem. Také interiér doznal změn. Najdeme zde upravený volant, čtyřiadvacetidílnou sadu obkladů z uhlíkových vláken nebo zvláštní velurové čalounění. Vskutku mimořádný vůz...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Typhoon G55
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků