Hamann Stallion: Porsche 911 Turbo trochu jinak

Jméno německé ladičské dílny Hamann si většina z nás automaticky spojí s úpravami pro BMW, nebo Ferrari, avšak v portfoliu této společnosti nechybí nii několik „koní” ze Stuttgartu. Upravené Porsche 911 Turbo s přívlastkem Stallion nepřichází pouze s nápadnými stylingovými úpravami, ale i s vyšším výkonem.

Projekt s názvem Stallion brala společnost skutečně vážně. Na seznamu karosářských úprav najdeme kromě osazení sportovního bodykitu a bílého laku se zlatými polepy i několik spoilerů. Všechny tyto úpravy jsou ještě okořeněny top-chopem, tedy snížením střechy o 8 cm a aby toho nebylo málo, úpravci přidali ještě otevíratelné dveře směrem nahoru. Dojem z bočního profilu pak dotvářejí 20-ti palcová kola.

Dostáváme se k úpravám pohonné jednotky, které spočívají v osazení větších turbodmychadel, přepracoavným sáním, přeprogramovanou jednotkou ECU a instalací speciálního výfukového systému. Všechny tyto úpravy se podepsaly na zvýšení výkonu ze sériových 353 kW na 464 kW. Sprint z nuly na stovku tak zvládne již za 3,3 sekundy a ručička tachometru se při maximální rychlosti zastaví na hodnotě 359 km//h. Skutečný hřebec...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hamann Stallion
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků