Hamann se podíval na Range Rover 5.0 V8. Zde je výsledek

Pětilitrový Range Rover je už v základním provedení hodně rychlé a skoro až obludné auto. Kdo by však chtěl ještě o trochu více, pro něj má novou nabídku německá společnost Hamann, která se vrcholnému modelu automobilky Land Rover tak trochu „podívala na zoubek“. Jak je vidět už z fotografií, vůz dostal kompletní bodykit pro lepší aerodynamiku. Nechybí nový nárazník, vytažené blatníky, prahy nebo střešní spoiler.

Range Rover Sport SDV6: ZF v hlavní roli

Range Rover Sport SDV6: ZF v hlavní roli

Do interiéru se nastěhovalo více hliníku, případně plakety s logem společnosti Hamann. O pohon se stará upravený přeplňovaný osmiválec, který nabídne díky novému softwaru o dvacet koní a 35 Nm více. Celkem tak řidič dostane k dispozici maximální výkon 530 k a 660 Nm. Součástí úprav je také přepracovaný výfuk. Na výběr jsou koncovky o průměru 90 nebo 120 mm a nechybí ani pořádná kola o velikosti 23 palců. 

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků