Hamann se podíval na Range Rover 5.0 V8. Zde je výsledek

Pětilitrový Range Rover je už v základním provedení hodně rychlé a skoro až obludné auto. Kdo by však chtěl ještě o trochu více, pro něj má novou nabídku německá společnost Hamann, která se vrcholnému modelu automobilky Land Rover tak trochu „podívala na zoubek“. Jak je vidět už z fotografií, vůz dostal kompletní bodykit pro lepší aerodynamiku. Nechybí nový nárazník, vytažené blatníky, prahy nebo střešní spoiler.

Range Rover Sport SDV6: ZF v hlavní roli

Range Rover Sport SDV6: ZF v hlavní roli

Do interiéru se nastěhovalo více hliníku, případně plakety s logem společnosti Hamann. O pohon se stará upravený přeplňovaný osmiválec, který nabídne díky novému softwaru o dvacet koní a 35 Nm více. Celkem tak řidič dostane k dispozici maximální výkon 530 k a 660 Nm. Součástí úprav je také přepracovaný výfuk. Na výběr jsou koncovky o průměru 90 nebo 120 mm a nechybí ani pořádná kola o velikosti 23 palců. 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků