Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Nejen okolo modelů mnichovské automobilky se točí slavný úpravce Hamann. Jejich nejnovější počin se zaměřil na modernizovaný Range Rover Evoque, který má vyšší výkon a tomu úměrně přepracovaný design.

Začněme vzhledem, auto dostalo do vínku rozšířené nárazníky vpředu i vzadu, nové boční prahy a společně s tím také došlo na rozšíření karoserie. Zároveň vůz putoval o 30 milimetrů blíže asfaltu a postavil se na disky o velikosti 22 palců s 18 paprsky. 

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Stranou nezůstaly ani pohonné jednotky, Hamann pro všechny nabízí poměrně zajímavé zvýšení výkonu. Například základní dvoulitrový turbodiesel může povýšit ze 110 kW (150 k) na 133 kW (181 koní), zatímco vrcholný benzinový čtyřválec Si4 může ze standardních 177 kW (240 k) posílit na 191 kW (260 koní) a 395 Nm točivého momentu.

Vybírat lze také z nepřeberné nabídky příslušenství, která krom klasiky v podobě hliníkových pedálů nabízí například projekci loga Hamann na asfalt ve chvíli, kdy auto odemknete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků