Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Nejen okolo modelů mnichovské automobilky se točí slavný úpravce Hamann. Jejich nejnovější počin se zaměřil na modernizovaný Range Rover Evoque, který má vyšší výkon a tomu úměrně přepracovaný design.

Začněme vzhledem, auto dostalo do vínku rozšířené nárazníky vpředu i vzadu, nové boční prahy a společně s tím také došlo na rozšíření karoserie. Zároveň vůz putoval o 30 milimetrů blíže asfaltu a postavil se na disky o velikosti 22 palců s 18 paprsky. 

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Stranou nezůstaly ani pohonné jednotky, Hamann pro všechny nabízí poměrně zajímavé zvýšení výkonu. Například základní dvoulitrový turbodiesel může povýšit ze 110 kW (150 k) na 133 kW (181 koní), zatímco vrcholný benzinový čtyřválec Si4 může ze standardních 177 kW (240 k) posílit na 191 kW (260 koní) a 395 Nm točivého momentu.

Vybírat lze také z nepřeberné nabídky příslušenství, která krom klasiky v podobě hliníkových pedálů nabízí například projekci loga Hamann na asfalt ve chvíli, kdy auto odemknete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků