Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Nejen okolo modelů mnichovské automobilky se točí slavný úpravce Hamann. Jejich nejnovější počin se zaměřil na modernizovaný Range Rover Evoque, který má vyšší výkon a tomu úměrně přepracovaný design.

Začněme vzhledem, auto dostalo do vínku rozšířené nárazníky vpředu i vzadu, nové boční prahy a společně s tím také došlo na rozšíření karoserie. Zároveň vůz putoval o 30 milimetrů blíže asfaltu a postavil se na disky o velikosti 22 palců s 18 paprsky. 

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Stranou nezůstaly ani pohonné jednotky, Hamann pro všechny nabízí poměrně zajímavé zvýšení výkonu. Například základní dvoulitrový turbodiesel může povýšit ze 110 kW (150 k) na 133 kW (181 koní), zatímco vrcholný benzinový čtyřválec Si4 může ze standardních 177 kW (240 k) posílit na 191 kW (260 koní) a 395 Nm točivého momentu.

Vybírat lze také z nepřeberné nabídky příslušenství, která krom klasiky v podobě hliníkových pedálů nabízí například projekci loga Hamann na asfalt ve chvíli, kdy auto odemknete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 144 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků