Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Hamann se podíval na faceliftovaný Range Rover Evoque

Nejen okolo modelů mnichovské automobilky se točí slavný úpravce Hamann. Jejich nejnovější počin se zaměřil na modernizovaný Range Rover Evoque, který má vyšší výkon a tomu úměrně přepracovaný design.

Začněme vzhledem, auto dostalo do vínku rozšířené nárazníky vpředu i vzadu, nové boční prahy a společně s tím také došlo na rozšíření karoserie. Zároveň vůz putoval o 30 milimetrů blíže asfaltu a postavil se na disky o velikosti 22 palců s 18 paprsky. 

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Range Rover Evoque Convertible není nesmysl [první jízdní dojmy]

Stranou nezůstaly ani pohonné jednotky, Hamann pro všechny nabízí poměrně zajímavé zvýšení výkonu. Například základní dvoulitrový turbodiesel může povýšit ze 110 kW (150 k) na 133 kW (181 koní), zatímco vrcholný benzinový čtyřválec Si4 může ze standardních 177 kW (240 k) posílit na 191 kW (260 koní) a 395 Nm točivého momentu.

Vybírat lze také z nepřeberné nabídky příslušenství, která krom klasiky v podobě hliníkových pedálů nabízí například projekci loga Hamann na asfalt ve chvíli, kdy auto odemknete.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků