Hamann Range Rover Sport: elegán v bílém

Mohlo by se zdát, že RR Sport je již samotným výrobcem vyladěn na maximum. To si ale rozhodně nemyslí německý Hamann.

Hned na začátku je třeba poznamenat, že u tohoto luxusního SUV si tuner vzal na mušku dva motory, a to benzínový osmiválec 4,4 a dieselový šestiválec o objemu 2,7l.

U obou motorů byly poupraveny standardní módy ECU a nastavení turba, resp. kompresoru. Díky tomu disponuje osmiválec výkonem 475 koní při 5 740 ot./min. a točivým momentem 610 Nm při 3 500 ot./min. U dieselu je to zvýšení výkonu na 225 plnokrevníků při 4 000 ot./min. a posunutí maxima točivého momentu až k 510 Nm při 1 900 ot./min. Úprav se dočkala i brzdová soustava, ta nyní disponuje čtyřmi kotouči o rozměru 380 mm.

Dost bylo čísel, pojďme se podívat čím chce Hamann zaujmout zvenku. Jako první si nejde nevšimnout, že Range Rover ztratil trochu na výšce, no zato na šířce nám mírně přibral což má na svědomí nový body kit. Na bocích zaujme hlavně rozšíření blatníků, úprava předního a zadního nárazníku jsou, jako je u Hamana zvykem, velmi decentní. Kola tohoto kolosu o rozměru 23 palců jsou typické „hamannovské“ a měli jsme je možnost vidět i na některých předešlých úpravách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Range Rover Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků