Hamann Range Rover Sport: elegán v bílém

Mohlo by se zdát, že RR Sport je již samotným výrobcem vyladěn na maximum. To si ale rozhodně nemyslí německý Hamann.

Hned na začátku je třeba poznamenat, že u tohoto luxusního SUV si tuner vzal na mušku dva motory, a to benzínový osmiválec 4,4 a dieselový šestiválec o objemu 2,7l.

U obou motorů byly poupraveny standardní módy ECU a nastavení turba, resp. kompresoru. Díky tomu disponuje osmiválec výkonem 475 koní při 5 740 ot./min. a točivým momentem 610 Nm při 3 500 ot./min. U dieselu je to zvýšení výkonu na 225 plnokrevníků při 4 000 ot./min. a posunutí maxima točivého momentu až k 510 Nm při 1 900 ot./min. Úprav se dočkala i brzdová soustava, ta nyní disponuje čtyřmi kotouči o rozměru 380 mm.

Dost bylo čísel, pojďme se podívat čím chce Hamann zaujmout zvenku. Jako první si nejde nevšimnout, že Range Rover ztratil trochu na výšce, no zato na šířce nám mírně přibral což má na svědomí nový body kit. Na bocích zaujme hlavně rozšíření blatníků, úprava předního a zadního nárazníku jsou, jako je u Hamana zvykem, velmi decentní. Kola tohoto kolosu o rozměru 23 palců jsou typické „hamannovské“ a měli jsme je možnost vidět i na některých předešlých úpravách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Range Rover Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků