Hamann Range Rover Sport: elegán v bílém

Mohlo by se zdát, že RR Sport je již samotným výrobcem vyladěn na maximum. To si ale rozhodně nemyslí německý Hamann.

Hned na začátku je třeba poznamenat, že u tohoto luxusního SUV si tuner vzal na mušku dva motory, a to benzínový osmiválec 4,4 a dieselový šestiválec o objemu 2,7l.

U obou motorů byly poupraveny standardní módy ECU a nastavení turba, resp. kompresoru. Díky tomu disponuje osmiválec výkonem 475 koní při 5 740 ot./min. a točivým momentem 610 Nm při 3 500 ot./min. U dieselu je to zvýšení výkonu na 225 plnokrevníků při 4 000 ot./min. a posunutí maxima točivého momentu až k 510 Nm při 1 900 ot./min. Úprav se dočkala i brzdová soustava, ta nyní disponuje čtyřmi kotouči o rozměru 380 mm.

Dost bylo čísel, pojďme se podívat čím chce Hamann zaujmout zvenku. Jako první si nejde nevšimnout, že Range Rover ztratil trochu na výšce, no zato na šířce nám mírně přibral což má na svědomí nový body kit. Na bocích zaujme hlavně rozšíření blatníků, úprava předního a zadního nárazníku jsou, jako je u Hamana zvykem, velmi decentní. Kola tohoto kolosu o rozměru 23 palců jsou typické „hamannovské“ a měli jsme je možnost vidět i na některých předešlých úpravách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Range Rover Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků