Hamann Range Rover Sport: elegán v bílém

Mohlo by se zdát, že RR Sport je již samotným výrobcem vyladěn na maximum. To si ale rozhodně nemyslí německý Hamann.

Hned na začátku je třeba poznamenat, že u tohoto luxusního SUV si tuner vzal na mušku dva motory, a to benzínový osmiválec 4,4 a dieselový šestiválec o objemu 2,7l.

U obou motorů byly poupraveny standardní módy ECU a nastavení turba, resp. kompresoru. Díky tomu disponuje osmiválec výkonem 475 koní při 5 740 ot./min. a točivým momentem 610 Nm při 3 500 ot./min. U dieselu je to zvýšení výkonu na 225 plnokrevníků při 4 000 ot./min. a posunutí maxima točivého momentu až k 510 Nm při 1 900 ot./min. Úprav se dočkala i brzdová soustava, ta nyní disponuje čtyřmi kotouči o rozměru 380 mm.

Dost bylo čísel, pojďme se podívat čím chce Hamann zaujmout zvenku. Jako první si nejde nevšimnout, že Range Rover ztratil trochu na výšce, no zato na šířce nám mírně přibral což má na svědomí nový body kit. Na bocích zaujme hlavně rozšíření blatníků, úprava předního a zadního nárazníku jsou, jako je u Hamana zvykem, velmi decentní. Kola tohoto kolosu o rozměru 23 palců jsou typické „hamannovské“ a měli jsme je možnost vidět i na některých předešlých úpravách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Range Rover Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 46 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků