Hamann Murciélago LP690: hra na nervy

10 komentářů

Mr.IuS
5. května • 17:16

Trošku mě zaráží velikost mřížek na přední masce:) mají tam nějaký význam, když je motor vzadu a jeho sání je po bocích a na střeše?:)

ka-r-los
5. května • 17:40

Brzdy pane, brzdy, holky potřebují taky trochu ofouknout;-)

Mr.IuS
5. května • 21:42

hm.. smekám klobouk, ne opravdu.. je to dost logický, ale vůbec mě to nenapadlo.. děkuju;)

delph
6. května • 19:33

jde o brzdy, možná trošku design, ale možná i chladící mřířky s chladicí kapalinou vedenou do zadu. protože nasávací otvory v zadu by nedokázali samychladit dostatečně. stejně řešeno to má i porsche, kteé chladící systém má ve předu a motor vzadu. jde o to aby nebylo"úplně vše v zadu"

ka-r-los
6. května • 20:26

A kdyby všechno bylo vzadu, tak by to bylo hoodně drahý, zajímavý a z profilu by to evokovalo vzpomínky nebo spíš neustále pohledy na škody 120, aneb jízda s nosem nahoru:-)

Ctenar
4. května • 14:55

Ale Hamann se toho dlouhodobě nebojí a rád sahá i na posvátná Ferrari. V tomto případě se pustil do nového Murciélaga LP640......
Jeden by si myslel, ze Murciélago je od Lamborghiniho...:-)

rick
4. května • 15:09

lol:-D, spravna pripomienka. ide o Lamborghini Murciélago LP640 Hamann! tu je par dalsich info: http://auto.server.sk/servis.asp?id=21415

wuf
4. května • 12:37

Ta kombinace bile a karbonu vypada skvele. To auto ve me trochu evokuje "kosmicky" vzerzeni jako kdysi Countach.

delph
4. května • 13:40

i mě to připadá trošku kosmicky (nezaměňovat za komický) countach uplně sice ne ten byl víc syrovej ale rozhodně krása

Deli
4. května • 7:56

Pěkné! Jako vždy... :-)

Doporučujeme

Články odjinud