Trošku mě zaráží velikost mřížek na přední masce:) mají tam nějaký význam, když je motor vzadu a jeho sání je po bocích a na střeše?:)
Brzdy pane, brzdy, holky potřebují taky trochu ofouknout;-)
hm.. smekám klobouk, ne opravdu.. je to dost logický, ale vůbec mě to nenapadlo.. děkuju;)
jde o brzdy, možná trošku design, ale možná i chladící mřířky s chladicí kapalinou vedenou do zadu. protože nasávací otvory v zadu by nedokázali samychladit dostatečně. stejně řešeno to má i porsche, kteé chladící systém má ve předu a motor vzadu. jde o to aby nebylo"úplně vše v zadu"
A kdyby všechno bylo vzadu, tak by to bylo hoodně drahý, zajímavý a z profilu by to evokovalo vzpomínky nebo spíš neustále pohledy na škody 120, aneb jízda s nosem nahoru:-)
Ale Hamann se toho dlouhodobě nebojí a rád sahá i na posvátná Ferrari. V tomto případě se pustil do nového Murciélaga LP640......Jeden by si myslel, ze Murciélago je od Lamborghiniho...:-)
lol:-D, spravna pripomienka. ide o Lamborghini Murciélago LP640 Hamann! tu je par dalsich info: http://auto.server.sk/servis.asp?id=21415
Ta kombinace bile a karbonu vypada skvele. To auto ve me trochu evokuje "kosmicky" vzerzeni jako kdysi Countach.
i mě to připadá trošku kosmicky (nezaměňovat za komický) countach uplně sice ne ten byl víc syrovej ale rozhodně krása
Pěkné! Jako vždy... :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.