Hamann míří ještě výše, upravil Rolls Royce Phantom

Německá ladičská společnost soustředící se převážně na vozy BMW tentokrát opět překvapila a rozvířila jinak celkem poklidné vody tuningové scény. Své umění se Hamann rozhodl prezentovat na modelech Rolls-Royce Phantom a dvoudveřové verzi Drophead. Naštěstí se toho moc nezměnilo, a tak nemusíme kroutit hlavami nad mračítky a různými podobnými nesmysly, jejichž osazení by na takovémto voze hraničilo minimálně s psychickou poruchou.  

Z hlediska vzhledu si tato luxusní dvojice vyměnila kola, za 23-ti palcové hliníkové kousky s takřka tradičním „hamannovským“ vzorem. Uvnitř se pak změnil pouze volant.
Po technické stránce si upravený Rolls připsal na konto dalších 56 kW, takže nyní disponuje úctyhodným výkonem 394 kW a potěší i odstranění omezovače rychlosti. Zvedl se i maximální točivý moment a to na hodnotu 835 Nm. Je trochu nejasné, komu je podobný počin určen, ovšem své zákazníky se zřejmě bez větších problémů najde.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Hamann Rolls Royce Phantom
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků