Hamann Mini Cooper S: ešte ostrejší

Hamann neodolal ani úpravám najnovšej generácie modelu Cooperu S. Výrazný bodykit je neprehliadnuteľný.

Nové Mini je oproti svojmu predchodcovi skoro na nerozpoznanie. Ale len naoko. Modernizácii sa odohralo pod kabátom viac než dosť.

Tuner Hamann si pripravil pre najsilnejší Cooper S optický balíček. Nový je kompletne prepracovaný predný aj zadný nárazník, pri pohľade zboku nejde prehliadnuť rozšírené bočné prahy a plechové blatníky, ktoré nahradili umelohmotné sériové. Bezo zmien nezostala ani dvojitá koncovka výfuku umiestnená uprostred, ktorá je naladená na hlasnejšiu nôtu.

Z fotografií je patrné, že nedotknutý nemohol zostať podvozok. Vpredu došlo k zníženiu svetlej výšky o 50 mm, vzadu jazdí Cooper S bližšie k vozovke o 30 mm a všetko završujú silnejšie stabilizátory a tuhšie tlmiče. Ako vždy má Hamann v ponuke radu diskov z ľahkých zliatin v rozmeroch 17 a 18 palcov, tie najväčšie nesú rozmer pneumatík 225/35 R18.

Pokiaľ vám chýba doping výkonový, budete si musieť počkať. Úpravy pre preplňovanú jedna-šestku s výkonom 128 kW (174 k) sú už v plnom prúde, a tak sa niet čoho obávať. Výsledok má byť okolo 200 koní.

Pozadu pochopiteľne nezostane ani interiér. Hamann necháva voľbu materiálov na zákazníkovi a ten si môže vybrať obklady prístrojovej dosky z hliníku alebo karbonu a obšitie niektorých prvkov brúsenou kožou.

Len pre zaujímavosť, väčšinu z upravených dielov karosérie bude Hamann ponúkať aj pre lacnejší Cooper.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hamann Cooper S

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků