Hamann Mini Cooper S: ešte ostrejší

Hamann neodolal ani úpravám najnovšej generácie modelu Cooperu S. Výrazný bodykit je neprehliadnuteľný.

Nové Mini je oproti svojmu predchodcovi skoro na nerozpoznanie. Ale len naoko. Modernizácii sa odohralo pod kabátom viac než dosť.

Tuner Hamann si pripravil pre najsilnejší Cooper S optický balíček. Nový je kompletne prepracovaný predný aj zadný nárazník, pri pohľade zboku nejde prehliadnuť rozšírené bočné prahy a plechové blatníky, ktoré nahradili umelohmotné sériové. Bezo zmien nezostala ani dvojitá koncovka výfuku umiestnená uprostred, ktorá je naladená na hlasnejšiu nôtu.

Z fotografií je patrné, že nedotknutý nemohol zostať podvozok. Vpredu došlo k zníženiu svetlej výšky o 50 mm, vzadu jazdí Cooper S bližšie k vozovke o 30 mm a všetko završujú silnejšie stabilizátory a tuhšie tlmiče. Ako vždy má Hamann v ponuke radu diskov z ľahkých zliatin v rozmeroch 17 a 18 palcov, tie najväčšie nesú rozmer pneumatík 225/35 R18.

Pokiaľ vám chýba doping výkonový, budete si musieť počkať. Úpravy pre preplňovanú jedna-šestku s výkonom 128 kW (174 k) sú už v plnom prúde, a tak sa niet čoho obávať. Výsledok má byť okolo 200 koní.

Pozadu pochopiteľne nezostane ani interiér. Hamann necháva voľbu materiálov na zákazníkovi a ten si môže vybrať obklady prístrojovej dosky z hliníku alebo karbonu a obšitie niektorých prvkov brúsenou kožou.

Len pre zaujímavosť, väčšinu z upravených dielov karosérie bude Hamann ponúkať aj pre lacnejší Cooper.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hamann Cooper S

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků