Hamann Mercedes G 63 Spyridon nestačí? TopCar vám ho ještě dále upraví

Hamann představil svou úpravu pro vrcholné verze třídy G na autosalonu v Ženevě 2013. Kromě zvyšování výkonu k absurdním hodnotám došlo také na řadu úprav karoserie a interiéru. Výsledek je všechno, jenom ne decentní. Jenže existují zákazníci, kterým je i toto málo. Takovým vychází vstříc třeba ruská společnost TopCar.

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Mercedes-Benz G 63 AMG: první jízdní dojmy  

Jistý zákazník nebyl spokojen s verzí od Hamannu a tak si nechal už upravený automobil dále upravit. O druhou úpravu se postarala právě společnost TopCar, výsledek si můžete prohlédnout v přiložené galerii. Všude tam, kde to bylo jen trochu možné, se nastěhovala červená barva. Od disků, přes karoserii, až po interiér, kterému vládne červené čalounění kůží Nappa a karbon. Samozřejmě červený.

Mercedes-Benz G 65 AMG TopCar: krokodýlí kůže opět ve hře

Mercedes-Benz G 65 AMG TopCar: krokodýlí kůže opět ve hře

Spyridon jako takový nabízí v provedení G 63 AMG výkon zvýšený na 449 kW (610 k) a točivý moment 875 Nm, zatímco sériová verze disponuje maximem 420 kW (572 k) a 760 Nm.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků