Hamann M6: sportovní kupé s maximálkou 320 km/h

Tuner Hamann nabízí majitelům BMW M6 hned tři možnosti, jak si vylepšit své kupé 2+2 s motorem V10 o výkonu 373 kW (507 k). První varianta je odstranění omezovače maximální rychlosti, další dvě úpravy přidávají výkon vždy po 30 koních.
Hamann M6: sportovní kupé s maximálkou 320 km/h

Ladičská firma Hamann se po tuningu sportovního sedanu BMW M5 pustila i do kupé M6. Nejrychlejší sériový model bavorské automobilky se za 1 690 eur zbaví elektronického omezovače a řidič eM-šestky to pak může rozpálit až na hranici 320 km/h. Dále si můžete nechat přeprogramovat řídící jednotku a díky tomu dostat k sériovému výkonu 373 kW dalších 22 kW (30 k). Maximální kroutící moment vzroste o 15 Nm na celkových 535 Nm.

Kdo chce své kupé vyšperkovat ještě více, může si nechat namontovat zcela nové výfukové potrubí se sportovními katalyzátory, změněnými filtry, pořádně zvučným tlumičem a čtveřicí chromovaných koncovek výfuku. Spolu s úpravou řídící jednotky to výkonu M6 přidá 44 kW (60 koní) a 54 Nm. Celkově tak může vaše M6 mít rovných 567 koní, což už je vskutku pěkné stádečko.

Optický kit obsahuje decentní přední spoiler, lišty na bočních prazích, lištu nad zadním oknem a na víku zavazadlového prostoru. V nabídce je i zcela nový přední nárazník s integrovanými přídavnými světly nebo oplechování zádě. Světlá výška vozu klesla na přední nápravě o 30 milimetrů a o 25 milimetrů vzadu. Do blatníků můžete schovat 19 až 21palcová kola s ráfky s designem od Hamanna a silnější brzdy s většími brzdovými kotouči.

V interiéru jsou standardní doplňky, jako např. koberečky s logem úpravce, hliníkové madlo ruční brzdy, hliníkové pedály, osmidílná interiérová sada obložení vyrobená z karbonu a tříramenný sportovní volant. Další doplňky jsou možné namontovat dle přání zákazníka po individuální konzultaci s Hamannem.

Tip: Mrkněte, jak M6 upravil dvorní tuner BMW, firma AC Schnitzer.


Hamann M6

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků