Hamann M6: sportovní kupé s maximálkou 320 km/h

Tuner Hamann nabízí majitelům BMW M6 hned tři možnosti, jak si vylepšit své kupé 2+2 s motorem V10 o výkonu 373 kW (507 k). První varianta je odstranění omezovače maximální rychlosti, další dvě úpravy přidávají výkon vždy po 30 koních.
Hamann M6: sportovní kupé s maximálkou 320 km/h

Ladičská firma Hamann se po tuningu sportovního sedanu BMW M5 pustila i do kupé M6. Nejrychlejší sériový model bavorské automobilky se za 1 690 eur zbaví elektronického omezovače a řidič eM-šestky to pak může rozpálit až na hranici 320 km/h. Dále si můžete nechat přeprogramovat řídící jednotku a díky tomu dostat k sériovému výkonu 373 kW dalších 22 kW (30 k). Maximální kroutící moment vzroste o 15 Nm na celkových 535 Nm.

Kdo chce své kupé vyšperkovat ještě více, může si nechat namontovat zcela nové výfukové potrubí se sportovními katalyzátory, změněnými filtry, pořádně zvučným tlumičem a čtveřicí chromovaných koncovek výfuku. Spolu s úpravou řídící jednotky to výkonu M6 přidá 44 kW (60 koní) a 54 Nm. Celkově tak může vaše M6 mít rovných 567 koní, což už je vskutku pěkné stádečko.

Optický kit obsahuje decentní přední spoiler, lišty na bočních prazích, lištu nad zadním oknem a na víku zavazadlového prostoru. V nabídce je i zcela nový přední nárazník s integrovanými přídavnými světly nebo oplechování zádě. Světlá výška vozu klesla na přední nápravě o 30 milimetrů a o 25 milimetrů vzadu. Do blatníků můžete schovat 19 až 21palcová kola s ráfky s designem od Hamanna a silnější brzdy s většími brzdovými kotouči.

V interiéru jsou standardní doplňky, jako např. koberečky s logem úpravce, hliníkové madlo ruční brzdy, hliníkové pedály, osmidílná interiérová sada obložení vyrobená z karbonu a tříramenný sportovní volant. Další doplňky jsou možné namontovat dle přání zákazníka po individuální konzultaci s Hamannem.

Tip: Mrkněte, jak M6 upravil dvorní tuner BMW, firma AC Schnitzer.


Hamann M6

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků