Hamann Lamborghini Gallardo Victory: jedna úprava nestačí (nové foto)

Někomu se může zdát neuvěřitelné, že existují i lidé, kterým se nezdá sériové Gallardo dost dobré. Hamann sa na tento vůz „podíval“ již podruhé, tentokrát k němu přilepil název Victory edition.

Tato „vítězná edice“ se od první hamannovské liší především oranžově-černým zbarvením a charakteristickými polepy. Další změny se odehráli v podobě osazování nových nárazníků a rozšířených blatníků. Součástí úprav je i čtyřdílné zadní křídlo, které se ve spolupráci s difuzorem stará o co nejlepší obtékání vzduchu. Seznam optických úprav uzavírají, ne příliš hodící se, kryty předních světel a sací otvor umístěn na střeše vozu.

Kromě vzhledu si ladič pohrál s ECU a tomuto vozu dopřál i upravený výfukový systém, vždyť jeho poslední úprava se datuje k začátku roku 2006, a tak byla modernizace takřka nezbytná. Vůz je posazen na dvacetipalcových kolech, ukrývajících kotouče nového sportovního brzdového systému.

Informace o ceně a ani o svých dalších plánech s tímto vozem zatím Hamann neoznámil, jisté však je, že i tento „tuning tuningu” si cestu k zákazníkům najde.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Gallardo Victory

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků