Hamann Gallardo: černá břitva

Ryze sportovní náčiní, jakým je Lamborghini Gallardo, nelze jen tak přehlédnout. Už jen z čísel je cítit respekt: výkon vidlicového desetiválce je 368 kW (rovných 500 k) a kroutící moment 510 Nm. Náhon na všechna čtyři kola a nejvyšší rychlost 309 km/h. Otázka zní: dá se ještě něco zlepšovat?
Hamann Gallardo: černá břitva

Tunerská firma Hamann odpovídá, že bezesporu ano. Karosářský kit obsahuje přední spoiler, lišty na boční prahy a zadní přítlačné křídlo. Účelnost podtrhuje zadní difuzor a široká 19palcová kola s pneumatikami o rozměrech 235/35 ZR19 vpředu a 295/30 ZR19 vzadu.

Vidlicový desetiválec má zvednutý výkon ze zmiňovaných 368 kW na 388 kW (528 k) v 7 800 ot/min, především díky novému sportovnímu katalyzátoru a kompletně přepracovanému výfukovému systému. Maximální kroutící moment povyskočil o 50 Nm na celkových 560 Nm již od 4 500 ot/min. O dynamických vlastnostech se zdroj bohužel nezmiňuje.

Tip: Stáhněte si plakáty vozů Lamborghini.


Hamann Gallardo
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků