Hamann Fiat 500: černý ďáblík

Malý Fiat 500 je svými retro tvary ideálním kandidátem pro tuning. Společnost Hamann nyní připravila kompletní přestavbu.

Hamann na to šel od podlahy. Fiat 500 totiž svými tvary přímo vybízí k tomu, aby se z něj stal retro dravec se vším, co k tomu patří. Restyling a k tomu porce výkonu, to je Hamann Fiat 500.

Z přiložených obrázků můžete vcelku jasně vidět, že přestavba je vcelku zásadní, ale tvary a styl vozu přitom zůstal zachován. Nová je přední maska, zadní nárazník, koncovky výfuku, kola z lehké slitiny a mnoho dalšího.

Upravený je podvozek, kde se nyní nachází nové tlumiče a pružiny. S nimi jde Fiat 500 blíže k zemi o 20 mm vpředu a o 30 mm vzadu. Součástí jsou také nove brzy, které mají kotouče o průměru 280 mm.

V interiéru si pak našly místo hliníkové dekorace a to jak na pedálech a řadičce, tak také v drobnostech na palubní desce.

Hamann vsadil také na nový výkon. Pro motor 1,3 JTD připravil úpravu řídící jednotky, které agregát nyní dosahuje výkonu 66 kW (90 k) místo původních 55 kW (75 k).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hamann Fiat 500
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků